طراحی سایت

دسته‌بندی مطالب

  • جدیدترین
  • محبوب‌ترین
  • برچسب‌ها

آرشیو مطالب بازاریاب

هم اکنون مشترک خبرنامه شوید

نام

نقد و بررسی هواپیمای شخصی Pipistrel Sinus

نقد و بررسی هواپیمای شخصی Pipistrel Sinus

موتور گلایدر فوق سبک Sinus حس واقعی یک موتور گلایدر را با بازدهی بی‌سابقه در طول پروازهای دور برد با سرعت بالا تلفیق می‌کند. با Sinus می‌توان از باندهای کوتاه برای پرواز استفاده کرد. این هواپیما قابلیت پروازهای طولانی به اقصا نقاط یک کشور را دارد و نسبت گلاید 27:1 دارد .Pipistrel Sinus سه هواپیما در یکی: با خرید Sinus شما در واقع سه هواپیما را به قیمت یک هواپیما می‌خرید. شما صاحب یک گلایدر، یک هواپیمای مقرون به‌صرفه سریع با برد بالا و یک هواپیمای آموزشی همه کاره می‌شوید. به لطف داشتن دو مجموعه ابزارهای کنترل و امکان انتخاب چرخ هدایت شونده! در عقب یا جلو، این هواپیما می‌تواند بهترین گزینه برای آموزش گلاید و همچنین پرواز با موتوراست. عملکرد بسیار خوب این هواپیما با به دست آوردن عنوان World Champion در سال 2001 و شکستن رکورد پرواز تکی در دنیا را در 2004 تأیید شد.


sinus-glaider

بالاترین فن‌آوری و هزینه بسیار کم

محصولات ما برای هزینه نگهداری تقریباً صفر شناخته شده هستند. در ساخت این هواپیما از آخرین فن‌آوری‌ها، از جمله تکنیک honeycomb (شانه عسل) که ما برای ساخت کامپوزیت‌ها و عالی‌ترین آلیاژهای فلزی از جمله تیتانیوم و منیزیوم به کار می‌بریم، استفاده شده است. این مواد و آلیاژها در برخی قسمت‌های هواپیما استفاده می‌شوند و باعث نو به نظر رسیدن هواپیما حتی پس از سال‌ها استفاده می‌شوند. اگر قصد دارید برای مدتی از هواپیمای خود استفاده نکنید، می‌توانید قطعات Sinus را در 15 دقیقه از هم جدا گنید. باز و بسته کردن همه وسایل کنترل هواپیما بسیار ساده می‌باشد و نیاز به دقت بالایی ندارد.


کمترین مصرف سوخت و بیشترین برد

این کارآمدترین و اقتصادی‌ترین هواپیمای فوق سبک موجود در بازار است. با در نظر گرفتن مصرف بسیار کم سوخت (کمتر از 10 لیتر در ساعت در سرعت 200 کیلومتر بر ساعت)، شما می‌توانید به راحتی بیش از 1000 کیلومتر با باک بنزین استاندارد 60 لیتری پرواز کنید. با آپشن باک 100 لیتری می‌توانید به برد بیش از 1650 کیلومتری برسید.


sinus-glaider

بهترین در دنیا

پس از نمایش حیرت‌انگیز در عرصه گلاید کردن و به ثبت رساندن چندین موفقیت چشم‌گیر از جمله مثلث 500 کیلومتری FAI، هواپیمای Sinus قله‌های جهانی متعددی در زمینه هوانوردی را فتح کرده است. این هواپیما برنده بی‌چون‌وچرای مسابقات جهانی WAG 2001 در اسپانیا و هواپیمای دوم در سال 2005 در این تورنمنت شد. در سال 2004 Sinus به عنوان اولین هواپیمای فوق سبک که به دور دنیا پرواز کرد شناخته شد. از آن موقع تاکنون دارندگان این هواپیما پروازهای دور برد خارق‌العاده‌ای را انجام داده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به پرواز مستمر از پیزا به لیسبون، از آتن به نور کپ، و اولین پرواز فوق سبک از استرلیا تا نیوزلند اشاره کرد. از دیگر موفقیت‌های Sinus برنده شدن در مسابقه تاریخی پرواز از پاریس تا مادرید در Green Air Challenge 2011 می‌باشد.


sinus-glaider

عملکرد در زمین‌های کوچک

این هواپیما طوری طراحی شده است که قابلیت پرواز به همه نقاط را دارد. ملخ تنظیم شونده و موتور تقویت شده آن امکان پریدن در مسیرهایی حتی کوتاه‌تر از 100 متر را فراهم می‌کند. به زمین نشستن هم می‌تواند تقریباً دریم نقطه اتفاق بیفتد. این قابلیت Sinus به دلیل ترمزهای هوایی کارآمد و مختصات عالی این هواپیما برای پرواز با در سرعت پایین است. در اینجا صحبت از یک عملکرد عالی STOL می‌باشد! وقتی با Sinus پرواز می‌کنید شما هیچ محدودیتی در انتخاب مقصد خود حس نخواهید کرد.


گلاید فوق‌العاده

این هواپیما در اصل یک گلایدر محسوب می‌شود. بال‌های 15 متری اسپورت و نسبت گلاید 1:28 رمانی که ملخ قابلیت حرکت در جهت باد را دارد این امکان را به شما می‌دهد تا ساعت‌ها پرواز در ستون ماها را بدون مصرف حتی یک قطره سوخت تجربه کنید. خطوط ایرودینامیک خوب و رنگ بسیار مرغوب باعث می‌شود که Sinus گوی سبقت را از تعدادی گلایدرهای بدون موتور برباید. فراموش نکنید که شما می‌توانید وقتی باد موافق ندارید موتور را روشن کنید.


sinus-glaider

ایمنی

ایمنی اولویت اصلی ماست و به همین دلیل است که این هواپیما Safety Cockpit Concept (طرح ایمنی کابین خلبان) را به نمایش می‌گذارد. کل فضای کابین با سازه‌های جذب انرژی ساخته شده آر فیبر Kelvar پوشانده شده است. این فیبر یک ماده شگفت انگیز است که یکپارچگی کابین را حذف کرده و آن را در مقابل ضربات سخت ایمن می‌کند. در کنار Safety Cockpit Concept، این هواپیما می‌تواند مجهز به سیستم چتر نجات بالستیک شود که در مواقع شدیداً اضطراری می‌تواند کل هواپیما را با افراد داخلش سالم بر زمین بنشاند. 


sinus-glaider

محکم و قابل اطمینان

بیش از 1000 هواپیمای ساخت ما در هر شش قاره دنیا در شرایطی که بعضاً تصورش هم سخت است در حال پرواز هستند. تمامی سیستم‌های نصب شده تحت آزمایش‌ها سخت قرار گرفته‌اند تا از عملکرد آن‌ها در هوای گرم یا سرد، بارانی یا خشک، و در ارتفاعات پایین یا بالا مطمئن شویم. مدارس پروازی بسیار علاقه‌مند به Virus 912 هستند از آنجایی که قابل اعتماد، کم هزینه و توانایی پرواز برای سال‌های متمادی را دارد.

 


راحتی و تجملات کابین خلبان

کابین خلبان تهویه خوب و فضای زیادی دارد که در آن دو صندلی در کنار هم قرار می‌گیرند. شما امکان انتخاب روکش چرمی داخل کابین را دارید که راحتی و آسودگی را حتی در طولانی‌ترین و هیجان‌انگیزترین پروازها به شما هدیه می‌کند. به دلیل وجود پدال‌های rudder تنظیم شونده، کوتاه‌ترین و قدبلندترین خلبان‌ها در این هواپیما احساس راحتی می‌کنند. انتخاب پیشخوان ابزار بزرگ یا کوچک می نوایند حس گلایدر یا یک هواپیمای کروز دور برد عالی را در کابین خلبان ایجاد کند. منظره‌ای که این هواپیما از بغل به شما می‌دهد می‌تواند عکس‌های فوق‌العاده‌ای از هوا به زمین و از هوا به هوا به شما بدهد و حسرت همگان را برانگیزد.


sinus-glaider

دوستدار محیط‌زیست

هواپیماهای ما نشانگر اعتقاد بلند مدت ما مبنی بر اینکه می‌توان به موفقیت‌های چشمگیر رسید بدون اینکه انرژی را هدر داد یا محیط زیست را آلوده کرد می‌باشد. هر هواپیما در تأسیساتی در اسلوونی که از نظر انرژی خودکفاست با استفاده از آخرین فن‌آوری‌ها طراحی، ساخته و تکمیل می‌شود. با استفاده از گرمایش زمین و انرژی خورشیدی در تمامی مراحل تولید ما از تولید 180000 کیلوگرم co2 در سال جلوگیری می‌کنیم. با داشتن یکی از محصولات ما شما به بهتر و زیباتر کردن دنیا کمک می‌کنید. تلاش ما برای محیط زیست بهتر نشان دهنده مأموریتی است که Pipistrel برای خود قائل است و آن در تبیین این واقعیت است که تولید محصولات با بالاترین تکنولوژی و در عین حال دوستدار محیط زیست امکان پذیر است.

وابسته

امتیازات

0 ( 0 نظر)
برای نظر گذاشتن نیازمند لاگین به سایت هستید.