طراحی سایت

دسته‌بندی مطالب

  • جدیدترین
  • محبوب‌ترین
  • برچسب‌ها

آرشیو مطالب بازاریاب

هم اکنون مشترک خبرنامه شوید

نام

اپل سیستم‌عامل watchOS 4 را معرفی کرد

اپل سیستم‌عامل watchOS 4 را معرفی کرد

در خلال کنفرانس توسعه‌دهندگان اپل، این شرکت از سیستم‌عامل جدید خود برای ساعت هوشمندش با نام watchOS 4 پرده برداشت. واچ‌اواس ۴ با بهبودهای متعددی همراه شده است؛ این سیستم‌عامل اکنون پوسته و واچ‌فیس‌های متعدد و جذابی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اپل در جریان کنفرانس خود مدعی شد که اپل واچ با اختلاف پرفروش‌ترین ساعت هوشمند در جهان است و حالا با سیستم‌عامل جدید خود برای این گجت قصد دارد به محبوبیت آن بیافزاید.


یکی از پوسته‌های جدید سیستم‌عامل ساعت هوشمند اپل، واچ‌فیس سیری است. دستیار هوشمند اپل با استفاده از الگوریتم‌های یادگیری ماشین، عادت‌های کاربران را فرا می‌گیرد و به‌صورت خودکار محتوای علاقه‌ی کاربر را اجرا می‌کند. برای مثال سیری بعد از یک مدت می‌تواند بهترین زمان را برای ترک منزل جهت رسیدن به محل کار به منظور جلوگیری از برخورد با ترافیک اعلام کند و یا پیش از آنکه به مسافرت بروید، با توجه به وضعیت آب و هوا بهترین لباس و پوشش را به شما گزارش می‌دهد.
از دیگر واچ‌فیس‌های این سیستم‌عامل، واچ‌فیس شخصیت‌های محبوب انیمیشن «داستان اسباب بازی» است. وودی، باز و جسی کاراکترهایی هستند که در این واچ‌فیس حضور دارند. برخلاف میکی‌ماوس که انیمیشن‌های محدودی در واچ‌فیس مخصوص خود داشت، کاراکترهای جدید حرکات و انیمیشن‌های متعددی دارند که جذابیت زیادی به واچ‌فیس می‌دهند.

watchOs 4

از دیگر بهبودهای واچ‌اواس ۴، قابلیت‌های جدید در حوزه‌ی ورزش و تمرینات شخصی برای کاربران است. ظاهر اپلیکیشن Workout اکنون به روز شده است و کاربران قادر خواهند بود فعالیت‌های ورزشی خود را به‌سرعت تغییر دهند. به‌عنوان مثال پس از شنا اگر اقدام به دویدن کنید، می‌توانید به‌سرعت حالت ورزش خود را تغییر دهید تا اپلیکیشن همچنان به محاسبه‌ی دقیق میزان کالری و انرژی مصرفی شما بپردازد. هم‌چنین در صورتی که بین تمرینات شنا خود لحظاتی تأمل کنید، اپلیکیشن اتمام طول یک تمرین را برای شما ثبت می‌کند. این اپلیکیشن امکان انتقال اطلاعات از طریق NFC به دستگاه‌های ورزشی را نیز فراهم کرده است.

watchOs 4

اپلیکیشن مدیریت پخش موسیقی نیز در واچ‌اواس ۴ بهبود یافته است. اپل واچ اکنون PlayList موسیقی سایر گجت‌های کاربر را نیز دریافت می‌کند و البته توانایی پشتیبانی از چندین لیست پخش موسیقی نیز دارد. جابه‌جایی بین اپلیکیشن‌ها نیز ساده‌تر از گذشته شده و تنها نیاز به سوایپ به سمت راست خواهند داشت. نسخه‌ی نهایی این سیستم‌عامل از پاییز امسال منتشر خواهند شد.

وابسته

امتیازات

0 ( 0 نظر)
برای نظر گذاشتن نیازمند لاگین به سایت هستید.