طراحی سایت

دسته‌بندی مطالب

  • جدیدترین
  • محبوب‌ترین
  • برچسب‌ها

آرشیو مطالب بازاریاب

هم اکنون مشترک خبرنامه شوید

نام

ماسک زغال، جادوی سیاه رنگ زیبایی

ماسک زغال، جادوی سیاه رنگ زیبایی

فواید زغال به تازگی مشخص و تب‌وتاب آن همه‌گیر شده است، ماسک زغال یکی از فرآورده‌های زغال است که یک داروی مناسب برای داشتن پوستی صاف و بدون لک به حساب می‌آید. زغالی که از آن صحبت می‌کنیم زغال فعال است و با زغالی که برای پخت و پز استفاده می‌شود متفاوت است. زغال فعال مصارف زیادی در زمینه پزشکی دارد و برای تصفیه هوا نیز از آن استفاده می‌شود. این زغال در صنعت پزشکی به عنوان ماده‌ای برای جذب مواد سمی از بدن کاربرد دارد و در مسمومیت‌های الکلی یا دارویی از این ماده برای جذب سموم وارد شده به بدن بیمار استفاده می‌شود، و دقیقاً به همین دلیل است که از این ماده به عنوان ماسکی برای پوست صورت استفاده می‌شود. همان‌طور که گفته شد زغال فعال خاصیت جذب سم دارد و وقتی این ماده را بر روی پوست صورتتان قرار می‌دهید کربن فعال تمامی غبار و کثیفی‌های پوست را به خود جذب کرده و آن‌ها را از منافذ پوست خارج می‌کند.
این ماده به عنوان ماسکی برای پاک‌سازی منافذ پوست شناخته می‌شود. زغال فعال می‌تواند سموم و ذرات آلوده ریز روی پوست را بیرون کشیده و لایه مرده روی پوست را جدا کند و با این کار سبب رشد پوست جدید و شادابی و درخشندگی آن خواهد شد. همچنین افرادی که از چربی پوست خود شکایت دارند با استفاده از این ماسک می‌توانند چربی پوست خود را متعادل ساخته و جوش‌ها را کاهش دهند، دقت داشته باشید استفاده افراطی از این ماسک می‌تواند باعث خشکی پوست شود. این ماسک همچنین برای درمان آکنه به کار برده می‌شود، این ماسک همچنین می‌تواند چربی و آلودگی را از پوست پاک کرده و جوش‌ها را کاهش دهد. اگر نمی‌خواهید از این ماده در همه پوست خود استفاده کنید می‌توانید کمی از آن را تنها روی آکنه‌ها قرار دهید.
برای بسیاری از افراد شاید استفاده از ماده‌ای سیاه روی پوست عجیب و ناخوشایند باشد، اگر نتیجه و تأثیر شگفت انگیز آن را به چشم ببینید حتماً از این ماسک به طور مرتب در برنامه هفتگی خود استفاده خواهید کرد. مدل‌های مختلفی از این ماسک در بازار وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را تهیه و برای پوست خود از آن‌ها استفاده کنید. بعضی از ماسک‌های موجود در بازار ترکیبی از زغال سیاه و سفید است و استفاده از آن‌ها باعث تمیزی و درخشان شدن پوست می‌شود. این ماسک‌ها با از بین بردن جوش‌های سرسیاه و ناخالصی‌های روی پوست باعث صاف شدن پوست خواهند شد. این ماسک همچنین به حذف لکه‌های پوستی، رفع آکنه و نرم شدن پوست کمک شایانی می‌کند. برخی از انواع این ماسک به همراه خاک رس است که ترکیبی عالی به عنوان یک ماسک برای پوست صورت به حساب می‌آید. نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید این است که این ماسک بسیار سنگین است و استفاده از مقدار کمی از آن می‌تواند در هر بار نیاز شما را برطرف کند. ماسک زغال علاوه بر فواید گفته شده چربی اضافه روی پوست را هم جذب کرده و به داشتن پوستی صاف و تمیز کمک می‌کند.
 
ماسک زغال آماده در بازار قیمت بالایی دارد، البته استفاده از آن‌ها بسیار مؤثر و نتیجه‌بخش است ولی اگر نمی‌خواهید زیاد هزینه کنید می‌توانید آن را در خانه تهیه کنید، برای درست کردن ماسک زغال به صورت زیر عمل کنید.
از جمله دیگر فواید ماسک زغال می‌توان به بهبود جای نیش حشرات و ضایعات پوستی، پاک‌سازی موها، حجم دهنده مو و حفظ سلامت پوست سر اشاره کرد.
 

وابسته

امتیازات

0 ( 0 نظر)
برای نظر گذاشتن نیازمند لاگین به سایت هستید.