طراحی سایت

دسته‌بندی مطالب

  • جدیدترین
  • محبوب‌ترین
  • برچسب‌ها

آرشیو مطالب بازاریاب

هم اکنون مشترک خبرنامه شوید

نام

امکان بازپخش ویدئوهای لایو به اینستاگرام اضافه شد

امکان بازپخش ویدئوهای لایو به اینستاگرام اضافه شد

ویدیوهای لایو یک بخش جذاب در اینستاگرام هستند که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است و استفاده‌های زیادی حتی در بخش دولتی از آن می‌شود. البته این امکان در فیسبوک و پریسکوپ نیز وجود داشت اما همان‌طور که احتمالاً می‌دانید، تا پیش از این اینستاگرام برخلاف فیسبوک یا پریسکوپ اجازه بازپخش لایو استوری ها را پس از تمام شدن به کاربر نمی‌دهد. این ویژگی باعث می‌شد تنها افرادی بتوانند استوری‌های لایو را مشاهده کنند که همان لحظه در اینستاگرام آنلاین باشند. اما از حالا اینستاگرام تصمیم گرفته است که در آپدیت جدید خود امکان بازپخش لایو استوری ها را هم به کاربران بدهد.

در آپدیت جدید اینستاگرام شما می‌توانید بلافاصله بعد از اتمام لایو استوری با فشردن دکمه Share از پایین صفحه آن را بازپخش کرده و ویدئو خود را با افرادی که آن را مشاهده نکرده‌اند به اشتراک بگذارید. بازپخش لایو استوری مثل خود استوری به مدت 24 ساعت قابل مشاهده است.

تفاوت این بازپخش با یک استوری معمولی در این است که تماشاگران این ویدئو می‌توانند نظرات و لایک‌هایی که هنگام پخش لایو روی صفحه پدیدار شده است را هم مشاهده کنند، به عبارت دیگر دقیقاً همان چیزهایی را مشاهده می‌کنند که هنگام پخش لایو می‌توانستند مشاهده کنند. همچنین امکان جلو و عقب بردن این ویدیوها نیز برای این قسمت در نظر گرفته شده است، به این صورت که با فشردن سمت راست یا چپ صفحه می‌توانید ویدیو را 15 ثانیه به جلو یا عقب برده تا به نقطه دلخواهتان برسید. البته اگر شخص بیش از یک لایو را به اشتراک گذاشته باشد شما می‌توانید از طریق پیکانی که در بالای هر استوری قرار گرفته، میان آن‌ها جابجا بشوید. همچنین هنگام تماشای هر بازپخش می‌توانید از تعداد بازدیدکنندگان آن هم مطلع شوید.

لایو اینستاگرام

بد نیست بدانید روزانه بیش از 250 میلیون نفر از قابلیت استوری اینستاگرام استفاده می‌کنند، که با رشد ۵۰ میلیونی نسبت به آمار قبلی مواجه بوده است. این رقم برای اسنپ چت که اینستاگرام قابلیت استوری خود را از آن کپی کرده است به 166 میلیون نفر می‌رسد و این نشان از محبوبیت این اپلیکیشن دارد.

وابسته

امتیازات

0 ( 0 نظر)
برای نظر گذاشتن نیازمند لاگین به سایت هستید.