طراحی سایت

دسته‌بندی مطالب

  • جدیدترین
  • محبوب‌ترین
  • برچسب‌ها

آرشیو مطالب بازاریاب

هم اکنون مشترک خبرنامه شوید

نام

آیفون ۸ ، آیفون ۷ اس پلاس و آیفون ۷ اس چگونه خواهند بود؟

آیفون ۸ ، آیفون ۷ اس پلاس و آیفون ۷ اس چگونه خواهند بود؟

آیفون ۸

مینگ چی کو، تحلیل‌گر مؤسسه‌ی KGI گزارش جدیدی را منتشر کرده است که در آن به بررسی ۱۰ پیش‌بینی خود در خصوص آیفون ‌های جدید اپل با توجه به گمانه‌زنی‌ها و شایعات موجود پرداخته است. البته پیش‌بینی‌های مینگ در مورد آیفون ‌های بعدی موارد جدیدی را نیز به شایعات و گمانه‌زنی‌های موجود اضافه کرده است. بر اساس شایعات موجود اپل در سال جاری میلادی، آیفون ‌های جدید خود را در دو نسخه ۴.۷ و ۵.۵ اینچی معرفی خواهد کرد. همچنین پیش‌بینی شده بود که آیفون ‌های بعدی با نام آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس با نمایشگر ال‌سی‌دی راهی بازار می‌شوند در حالیکه آیفون ۸ از پنل اولد استفاده خواهد کرد.


آیفون ۸

همانطور که احتمالا می‌توانید حدس بزنید، آیفون ۸ امکانات و قابلیت‌های پیشرفته‌تری نسبت به آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس خواهد داشت. از جمله این تفاوت‌ها مربوط به نمایشگر OLED و ۵.۸ اینچی بدون حاشیه هست. این نمایشگر به لطف قرار گرفتن شیار بلندگوی مکالمه و کلید مجازی هوم در داخل پنل اولد توانسته حاشیه‌ها را از بین ببرد! البته مینگ چی کو در مورد اینکه سنسور اثر انگشت با نمایشگر اولد ترکیب در پنل جلویی ترکیب خواهد شد یا این سنسور به پنل پشتی منتقل خواهد شد اعتقاد عجیبی دارد؛ او می‌گوید با توجه به فاصله‌ی زیاد باقی‌مانده تا تولید انبوه و عرضه‌ی سنسور اثر انگشت کوالکام، اپل این سنسور را به‌صورت کامل از آیفون ۸ حذف‌ خواهد کرد ولی برای جبران اپل از ویژگی شناسایی سه بعدی دوربین سلفی برای تشخیص هویت کاربران به‌جای سنسور اثر انگشت استفاده خواهد کرد. البته این ویژگی مخصوص آیفون ۸ می‌باشد و نباید این انتظار را از آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس داشته باشیم. ضمنا اپل بخش پایینی نمایشگر که کلید مجازی هوم در آنجا قرار خواهد داشت را به‌عنوان Function Area در نظر گرفته است که قابلیت‌های متفاوتی در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

آیفون ۸

اما اگر بخواهیم در مورد مشخصات سخت‌افزاری نسل بعدی آیفون ‌ها صحبت کنیم، انتظار می‌رود که آیفون ۸ و آیفون ۷ اس پلاس از حافظه‌ی رم ۳ و آیفون ۷ اس از حافظه‌ی رم ۲ گیگابایتی استفاده کنند. نسخه‌ی ۴.۷ اینچی همچنان از وجود دوربین دوگانه بی‌بهره خواهد بود. همچنین ظرفیت حافظه‌ی داخلی در نظر گرفته‌شده برای هر سه نسخه، ۶۴ و ۲۵۶ گیگابایت است. اما نکته جالب اینجاست که مینگ چی کو معتقد است اپل سرانجام به جای استفاده از درگاه لایتنینگ از درگاه USB در هر سه نسخه استفاده خواهد کرد. یکی دیگر از پیش‌بینی‌های مینگ چی کو، محدود بودن رنگ‌های آیفون ۸ در مقایسه با آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس است.

آیفون ۸

مینگ چی کو همچنین به این نکته اشاره کرده است که با وجود رونمایی از هر سه نسخه‌ی آیفون در ماه سپتامبر، آیفون ۸ دیرتر از آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس راهی بازار خواهد شد. او دلیل اصلی این موضوع را کمبود ظرفیت عرضه‌ی پنل‌های اولد مورد استفاده در آیفون ۸ می‌داند البته مینگ چی کو پا را از این فراتر گذاشته است و در مورد میزان فروش پرچمداری بعدی اپل هم نظر داده است. وی معتقد است با وجود محدودیت در تأمین پنل‌های اولد مورد نیاز برای آیفون ۸ ، اپل قادر است تا پایان سه‌ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۷، ۸۰ تا ۸۵ میلیون دستگاه آیفون به فروش برساند که درصد زیادی از این فروش مربوط به آیفون ۸ خواهد بود.

همچنین شما می‌توانید ویدئو مربوط به آیفون ۸ را در تلوزیون بازاریاب مشاهده کنید:


وابسته

امتیازات

0 ( 0 نظر)
برای نظر گذاشتن نیازمند لاگین به سایت هستید.