طراحی سایت

دسته‌بندی مطالب

  • جدیدترین
  • محبوب‌ترین
  • برچسب‌ها

آرشیو مطالب بازاریاب

هم اکنون مشترک خبرنامه شوید

نام

اطلاعات تازه‌ای از دوربین گلکسی نوت ۸ فاش شد

اطلاعات تازه‌ای از دوربین گلکسی نوت ۸ فاش شد

'گلکسی نوت ۸

چند روز مانده به معرفی گلکسی نوت ۸، بازار خبرهای مربوط به مشخصات این گوشی داغ شده‌اند. دیروز بود که خبرهای مربوط به بنچمارک این گوشی منتشر شدند و امروز نیز شاهد انتشار اخبار جدیدی از این گوشی هستیم. تلاش‌ها برای بالا بردن کیفیت دوربین در تلفن‌های همراه شدت گرفته است و کمپانی‌های مختلف تمام سعی خود را می‌کنند تا نوآوری جدیدی را در این زمینه به کار گیرند. ارائه دوربین‌های دوگانه از نتایج مهم تلاش‌های انجام شده می‌باشد.

پیش از این می‌دانستیم که سامسونگ قرار است برای اولین بار ماژول دوربین دوگانه را در گلکسی نوت ۸ به کار گیرد اما حالا خبر جدیدی منتشر شده است که بر اساس آن دوربین گلکسی نوت ۸ دستخوش به‌روزرسانی گسترده‌ای خواهد شد.

بر اساس اخبار موجود گلکسی نوت ۸ با یک ماژول دوربین دوگانه عرضه خواهد شد و روز گذشته وب‌سایت کره‌ای ETNews ارزیابی‌هایی را در مورد مشخصات دوربین این گوشی ارائه کرد. این خبرگزاری به نقل از منابع آگاه اعلام کرده که گلکسی نوت ۸ به یک دوربین اصلی دوگانه با لنزهای اپتیکال ۱۲ مگاپیکسلی با پیکسل‌هایی دوبرابر اندازه معمول و تله فوتو ۱۳ مگاپیکسلی مجهز شده و هم‌زمان امکاناتی نظیر لرزش گیر و زوم اپتیکال دو برابری نیز دارد.

بنابراین عکس‌هایی که با دوربین گلکسی نوت ۸ گرفته شوند بسیار باکیفیت خواهند بود چرا که به لطف بزرگ شدن اندازه پیکسل‌ها، می‌توان در محیط‌های تاریک عکس‌های خوبی ثبت کرد و به لطف زوم اپتیکال می‌توان به خوبی عکس‌ها را بزرگ‌نمایی کرد بدون اینکه به مشکلات حاصل از زوم‌های دیجیتال برخورد کنیم.

همچنین بر اساس پیش‌بینی ETNews استفاده از تکنولوژی لنز دوگانه روی نوت ۸ شروعی برای کاربرد آن روی دیگر موبایل‌های این شرکت خواهد بود و در واقع سامسونگ قصد دارد این سیستم را روی تمامی موبایل‌های تولیدی‌اش پیاده‌سازی نماید.

وابسته

امتیازات

0 ( 0 نظر)
برای نظر گذاشتن نیازمند لاگین به سایت هستید.