طراحی سایت

دسته‌بندی مطالب

  • جدیدترین
  • محبوب‌ترین
  • برچسب‌ها

آرشیو مطالب بازاریاب

هم اکنون مشترک خبرنامه شوید

نام

عملکرد فوق‌العاده فناوری HD TouchSense در گوشی V30 ال‌جی

عملکرد فوق‌العاده فناوری HD TouchSense در گوشی V30 ال‌جی

HD TouchSense

کمپانی Immersion مدعی شده است که ال‌جی تصمیم دارد برای گوشی V30 یک نمایشگرحساس به فشار تهیه کند. چند روز قبل ایمرشن از به کارگیری فناوریHD TouchSenseدر گوشی V30 توسط LG خبر داد.

تاچ سنس تا حد زیادی به تکنولوژی موتور تپتیک اپل شبیه می‌باشد. اپل فناوری موتور تپتیک خود را در سال ۲۰۱۵ به همراه آیفون 6s معرفی کرد که البته آن زمان کمپانی ایمرشن از اپل به خاطر استفاده از این فناوری شکایت کرده بود. به هر حال به نظر می‌رسد این فناوری به زودی فراگیر خواهد شد و با توجه به امکانات و قابلیت‌هایی که دارد عضو لاینفک گوشی‌های هوشمند خواهد شد.

یکی از مدیران ارشد کمپانی Immersion به نام دیوید برنبام مدعی است که موتور‌های استفاده شده در تکنولوژیHD TouchSense بسیار بهتر از موتورهای استفاده شده در تکنولوژی Motor Taptic اپل می‌باشد وی در این باره می‌گوید: موتورهای لرزشی کنونی فقط در سه سطح قابل تنظیم هستند، اماHD TouchSenseاز موتورهای بسیار پیشرفته ای استفاده می‌کند که کنترل دقیق لرزش را ممکن می سازند.

بنابر ادعای این شرکت، کمپانی ال‌جی از این تکنولوژي در بخش‌های مختلف موبایل V30 استفاده کرده است و می‌تواند عملکرد‌های فیزیکی مختلفی را با دقت بسیار بالایی شبیه‌سازی کند. مثلاً در اپلیکیشن دوربین V30، بازخورد لرزشی دکمه شاتر می تواند حس فشردن شاتر فیزیکی دوربین های حرفه ای را شبیه سازی کند، یا تغییر تنظیمات دستی دوربین شبیه چرخاندن دکمه های واقعی خواهد بود.

گستره استفاده از این تکنولوژي در گوشی V30 به اندازه‌ای وسیع می‌باشد کهHD TouchSenseحتی نسبت به نمایش و حذف اعلان‌ها و یا جابجایی بین صفحات مختلف نیز عکس‌العمل نشان می‌دهد. بنا به گفته مدیر شرکت ایمرشن تیم ال‌جی توانسته تجربه لمسی را در پرچمدار V30 به سطح تازه‌ای برساند و تجربه‌ای بی‌نظیر در اختیار کاربر قرار دهد.

بر اساس اخبار موجود، ال جی در نهم شهریورماه در برلین موبایل V30 را به صورت رسمی معرفی می کند که احتمالاً با فاصله کوتاهی به بازارهای مختلف عرضه خواهد شد.

وابسته

امتیازات

0 ( 0 نظر)
برای نظر گذاشتن نیازمند لاگین به سایت هستید.