طراحی سایت

دسته‌بندی مطالب

  • جدیدترین
  • محبوب‌ترین
  • برچسب‌ها

آرشیو مطالب بازاریاب

هم اکنون مشترک خبرنامه شوید

نام

گوگل امکان مقایسه گوشی‌ها را امتحان می‌کند.

گوگل امکان مقایسه گوشی‌ها را امتحان می‌کند.

گوگل به تازگی نسخه آزمایشی یک ویژگی جدید را به جستجوگر خود اضافه کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد مشخصات گوشی‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنند.

گوگل هر چند وقت یک‌بار ویژگی‌های جدیدی را به جستوجوگر خود اضافه می‌کند تا نتایج بهتری را به کاربرانش ارائه دهد. در راستای همین موضوع گوگل در جدیدترین تغییرات خود یک محیط کاربری دایره‌ای شکل به اپلیکیشن جستجوی خود اضافه کرده است که در این محیط کاربران می‌توانند مشخصات را با هم مقایسه کنند.


گوگل

البته این ویژگی فعلا برای مقایسه گوشی‌ها، آن هم برخی گوشی‌های خاص فعال شده است و انتظار می‌رود در صورت استقبال دیتابیس این ویژگی گسترده‌تر شود. برای استفاده از این ویژگی کاربران می‌توانند با نوشتن نام دو گوشی به علاوه‌ی عبارت «vs» در بین آن‌ها، مشخصات دو گوشی را با هم مقایسه کنند. پس از انجام جستجو یک ستون مقایسه‌‌ای نمایش داده می‌شود و چند ردیف جدید در نتایج جستجو ظاهر می‌شود. با لمس دکمه‌ی آبی‌رنگ جزئیات بیشتری نمایش داده می‌شود. همچنین، حالتی برای برجسته کردن تفاوت‌های بین دو گوشی در نظر گرفته شده است. البته مانند تمام ویژگی‌هایی که در مرحله تست قرار دارند، این ویژگی نیز تنها برای برخی کاربران ارائه شده است و بقیه نیز به زودی این ویژگی را دریافت خواند کرد بنابراین اگر شما این ویژگی را دریافت کرده‌اید تجربه آن را با ما به اشتراک بگذارید.


وابسته

امتیازات

0 ( 0 نظر)
برای نظر گذاشتن نیازمند لاگین به سایت هستید.