طراحی سایت

دسته‌بندی مطالب

  • جدیدترین
  • محبوب‌ترین
  • برچسب‌ها

آرشیو مطالب بازاریاب

هم اکنون مشترک خبرنامه شوید

نام

شرکت متین گذر به شبکه بازاریاب پیوست

شرکت متین گذر به شبکه بازاریاب پیوست

یکی از بزرگ‌ترین عرضه‌کنندگان درب بازکن‌های اتوماتیک و کرکره‌های اتوماتیک فروشگاهی برای بازاریابی و افزایش فروش محصولات خود به خانواده بزرگ بازاریاب پیوست.

شرکت متین گذر مورخ 1381/09/25 در اداره ثبت شرکت ها به شماره 196030 به ثبت قانونی رسیده و فعالیت بازرگانی خود را در زمینه واردات درب باز کن های برقی و موتورهای کرکره و راه بندهای کنترل تردد آغاز نموده است. این شرکت به مدیریت آقای محمدرضا مشکاتی فعالیت خود را بر سه اصل استوار نموده است:

 

  1. رونق اقتصادی
  2. ایجاد شغل و کار آفرینی
  3. مدرن کردن سیستم های سنتی برای رفاه حال هم وطنان گرامی و جلوگیری از اتلاف وقت آنها

 

شرکت متین گذر با بیش از یک دهه فعالیت، این افتخار را دارد که تعداد زیادی از جوانان جویای کار را ضمن آموزش تخصصی در زمینه بازرگانی نیز فعال نمود و آن هارا با تجربه کافی وارد بازار کار نموده است. این شرکت وارد کننده برندهای معروف و مطرح اروپایی مانند درب باز کن های اتوماتیک شامل کی اتومیشن ایتالیا، لایف ایتالیا، موتورهای کرکره پوژال اسپانیا را در اداره ثبت برندهای تجاری به ثبت رسانده و به صورت انحصاری روی این دستگاه ها فعالیت می نماید و نمایندگی های متعددی را در این زمینه در سراسر ایران فعال نموده است و تمام برندهای قابل ارائه به واسطه هولوگرام مخصوص متین گذر می باشد.

 

شرکت متین گذر این افتخار را دارد که علاوه بر فروش بحث خدمات و گارانتی که از مهم ترین مقوله های بازرگانی است به نحو احسن انجام داده و به واسطه نیروهای متخصصی که آموزش داده است این مورد به خوبی قابل اجرا بوده است.


مشاهده فهرست محصولات این فروشگاه

وابسته

امتیازات

10.00 ( 3 نظر)
برای نظر گذاشتن نیازمند لاگین به سایت هستید.