طراحی سایت

دسته‌بندی مطالب

  • جدیدترین
  • محبوب‌ترین
  • برچسب‌ها

آرشیو مطالب بازاریاب

هم اکنون مشترک خبرنامه شوید

نام

بازاریاب، برندی برای توسعه بازار و رونق اقتصادی کشور!

بازاریاب، برندی برای توسعه بازار و رونق اقتصادی کشور!

فروشندگان کالا و خدمات زیادی هستند که از کسادی کسب و کار خود شکایت می‌کنند و با این که می‌دانند استفاده از فناوری‌های نوین می‌تواند کمک بزرگی در رشد و شکوفایی اقتصاد آن‌ها باشد، به دلایل زیادی به این حوزه کاری وارد نمی‌شوند. ولی خبر خوش این است که ما کسب و کار آنلاین را برای آن‌ها ساده کرده‌ایم. بسیار ساده!

شبکه تجاری بازاریاب، پیش از این با نام «کارگزاران تجارت الکترونیک ایران» و برند ecb بیش از ده سال پیش فعالیت خود را برای راه‌اندازی یک پروژه ملی و بین‌المللی آغاز کرد تا همه اقشار جامعه بتوانند به سادگی و با حفظ استقلال، از فناوری‌های روز دنیا، برای پشبرد اهداف تجاری خود استفاده نمایند.

اکنون، پس از سال‌ها تحقیق و توسعه، به فناوری جدیدی دست پیدا کرده‌ایم که این هدف بزرگ را به سرانجام رسانده است! امروز، پروژه «بازاریاب» فعالیت خود را آغاز کرده است و از محصولی شگفت‌انگیز با نام «وب مارک» پرده‌برداری می‌کند که می‌تواند نقطه عطفی در وضعیت اقتصادی کشورمان ایران باشد!

بازاریاب فعالیت خود را بر بستر اینترنت و روی دامنه bazaryab.com آغاز کرده است و با تیمی قدرتمند و بزرگ، با وسواسی خاص همچنان به توسعه و بهینه‌سازی بیشتر آن ادامه می‌دهد. استفاده کنندگان از این فناوری نوین، هر از چند گاهی شاهد ارتقاء «وب مارک» خود خواهند بود که امکانات و قابلیت‌های جدیدی به آن اضافه شده است و این در شرایطی است که هیچ هزینه‌ای برای آن پرداخت نمی‌کنند!

هم اکنون بازاریاب برای نخستین بار در جهان شرایطی را فراهم آورده است که مالکین مشاغل، چه خرده فروش و چه عمده فروش می‌توانند بدون نگرانی وارد فعایت تجاری آنلاین شوند. بدون نیاز به سرمایه ‌گذاری توانایی‌های خود را در این بازار بزرگ محک بزنند و با پشتوانه فناوری نوین «وب مارک» با غول‌های تجارت الکترونیک کشور به رقابت بپردازند!

شاید این امر در ظاهر محال به نظر برسد. ولی توصیه می‌کنیم زود قضاوت نکنید! در مقالات بعدی بیشتر با این فناوری آشنا خواهید شد. برای درک بهتر موضوع باید مشکلات فعلی کسب و کارهای سنتی و حتی کسب و کارهای اینترنتی و آنلاین را بشناسیم و برای رفع آن راه‌کارهای منطقی پیدا کنیم. راه‌کارهایی که هم از لحاظ زمانی، هم از لحاط سطح علمی مورد نیاز برای استفاده از آن و از همه مهم‌تر از لحاظ اقتصادی به صرفه باشد. «وب مارک» تمامی این موارد را در نظر گرفته است و استفاده از آن هیجان انگیز و لذت بخش است و موجب رشد سریع بازدید از محصولات و فروش آن می‌شود.

وابسته

امتیازات

9.20 ( 5 نظر)
برای نظر گذاشتن نیازمند لاگین به سایت هستید.