طراحی سایت

دسته‌بندی مطالب

  • جدیدترین
  • محبوب‌ترین
  • برچسب‌ها

آرشیو مطالب بازاریاب

هم اکنون مشترک خبرنامه شوید

نام

زمان‌های مخفی خود را شکار کنید!

زمان‌های مخفی خود را شکار کنید!

در دنیایی که زندگی پر از مشغله است، زمان و تکنیک مدیریت آن به یکی از مهم‌ترین مسائل شخصی افراد تبدیل شده است. همه ما سعی می‌کنیم تا بیشترین بهره‌وری را در کمترین زمان ممکن از کارهایمان داشته باشیم اما در این بین زمان‌هایی نیز وجود دارند که در طول روز به طور ناخواسته از دست می‌دهیم و آن‌ها را به عنوان زمان‌های مخفی می‌شناسیم. با شکار این زمان‌های مخفی و استفاده صحیح از آن‌ها می‌توان بهره‌وری روزانه را تا حد زیادی افزایش داد. اما این زمان‌های مخفی کجا هستند و چگونه می‌تواند از آن‌ها استفاده کرد؟ با ما همراه باشید. همه ما می‌دانیم که داشتن یک لیست انجام کار روزانه می‌توانیم تا حد زیادی زمان را مدیریت کنیم ولی با این حال در برخی از کارهایی که در لیست نوشته شده زمان‌های مخفی‌ای وجود دارند که از دست می‌روند. این زمان‌ها در جزئی‌ترین کارهای روزانه مانند دوش گرفتن، لباس پوشیدن، مسیر رفتن به سرکار و حتی ایستادن در صف نانوایی نیز وجود دارند که به هدر می‌روند و با شناسایی آن‌ها می‌توان راندمان زندگی را بالا برد. اکثر افراد این زمان‌ها را هنگامی که به آهنگ گوش می‌دهند و یا در حال بازی کردن با گوشی هستند از دست می‌دهند.

از فرمان‌های صوتی استفاده کنید

time-saving

استفاده از فرمان‌های صوتی و کمک گرفتن از یک دستیار صوتی که می‌تواند دستورهای صوتی شما را بشنود و اجرا کند کمک زیادی به صرفه‌جویی در زمان می‌کند. با استفاده از فرمان صوتی درواقع شما قادر خواهید بود که فرمان خودتان را بدون نیاز به استفاده از دست و زمانی که مشغول حاضر شدن هستید به این ابزارها بدهید. شرکت‌هایی مثل گوگل و اپل و مایکروسافت و سامسونگ و آمازون دستیارهای صوتی قدرتمندی را به همراه محصولات خود ارائه کرده‌اند که به خوبی از پس کارهای روزمره شما بر می‌آیند. به کمک این دستیارها می‌توانید آب‌وهوا را چک کنید و یا وضعیت ترافیک خیابان‌ها را بررسی کنید و مسیر درست و کم ترافیک را برای رفتن به سر کار انتخاب کنید. همچنین می‌توانید برنامه‌های روزانه خود را مرور کنید و با آمادگی بیشتری به سراغ آن‌ها بروید.

time-saving

به پادکست گوش دهید

هنگامی که دوش می‌گیرید یا قدم می‌زنید، بهترین زمان برای گوش دادن به پادکست است. زیرا نیازی به درگیر کردن چشم‌ها و دست‌ها ندارد و اختلالی در کارهای شما ایجاد نخواهد کرد. کافی است پادکست‌های مرتبط با زمینه کاری خودتان را پیدا و اطلاعات خود را از این طریق به‌روز کنید. شما همچنین می‌توانید از پادکست‌ها برای یاد گرفتن مهارت‌های جدید و کسب اطلاعات از موضوعاتی که به آن‌ها علاقه‌مند هستید استفاده کنید. پادکست‌ها زمان گوش دادن را به زمان یادگیری تبدیل می‌کنند.

به کتاب‌های صوتی گوش دهید

بسیاری از مردم می‌گویند زمان کافی برای کتاب خواندن ندارند و از این مسئله ناراحت هستند. کتاب‌های صوتی بهترین وسیله برای مطالعه هستند. کافی است اپلیکیشن‌های مورد نیاز را روی تلفن همراه خود نصب کنید و سپس کتاب‌های صوتی موردعلاقه خود را بخرید یا کتاب‌های مجانی را دانلود کنید. شما می‌توانید درحالی‌که به محل کار می‌روید یا در صف منتظر ایستاده‌اید، به کتاب خود گوش دهید.

تماس‌های کوتاه برقرار کنید

همه ما در طول روز تماس‌هایی را با افراد مختلف و با اهداف مختلف برقرار می‌کنیم. مثلاً برای احوال‌پرسی با یک دوست قدیمی و یا هماهنگ کردن یک زمان با تعمیرکار برای تعمیر لوازم خانگی، این تماس‌ها معمولاً کوتاه هستند ولی با این حال زمانی را از شما خواهند گرفت. شما می‌توانید زمان‌هایی مانند فاصله بین ۲ جلسه و یا زمانی که در صف منتظر و بی‌کار ایستاده‌اید، این تماس‌ها را انجام دهید و در وقت خود به خوبی صرفه‌جویی کنید و بهره‌وری خود را بالاتر ببرید.

وابسته

امتیازات

0 ( 0 نظر)
برای نظر گذاشتن نیازمند لاگین به سایت هستید.