طراحی سایت

دسته‌بندی مطالب

  • جدیدترین
  • محبوب‌ترین
  • برچسب‌ها

آرشیو مطالب بازاریاب

هم اکنون مشترک خبرنامه شوید

نام

معرفی عکاسی روباتیک ۳۶۰ درجه و سه بعدی از کالا

معرفی عکاسی روباتیک ۳۶۰ درجه و سه بعدی از کالا

یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های خرید کالا به روش سنتی با خرید به روش دیجیتال در این است که خریدار در روش سنتی می‌تواند کالا را از نزدیک ببیند و تمام زوایای محصول را با چرخاندن محصول مشاهده کند. روی نقاطی که می‌خواهد از کیفیت ساخت آن مطمئن شود تمرکز کند و در نهایت با بررسی ۳۶۰ درجه‌ای محصول و پرسیدن سوالاتی از فروشنده درباره مشخصات فنی آن و گارانتی و قیمت و حتی مقایسه آن با سایر کالاهای مشابه از خرید خود مطمئن شود.

شما تا چه اندازه می‌توانید این کار را شبیه‌سازی کنید تا به فروش بهتری دست پیدا کنید؟

در اینترنت وب‌سایت‌های فروشگاهی معمولا با نمایش چند عکس از کالا این کار را تا حدودی انجام می‌دهند و یا برخی سایت‌ها با اسکن سه بعدی کالا و ساخت یک طرح سه بعدی از کالا آن را به صورت یک انیمیشن سه بعدی به شما نمایش می‌دهند که با حرکت ماوس می‌توانید آن را جابجا کرده و اطراف طرح ساخته شده از روی کالای اصلی را مشاهده نمایید ولی باز این موارد چون یه بعدی سازی شده اند کیفیت واقعی کالا را به خریدار نشان نمی دهد و صرفا یک ذهنیت به خریدار می‌دهند که این کالا دقیقا به چه شکلی است.

اما چند سالی است که فناوری جدیدی با عکاسی روباتیک از محصول در اروپا و امریکا در دسترس صاحبین مشاغل قرار گرفته است که با پرداخت هزینه‌های سنگین می‌توانند از خود کالا نه اسکن سه بعدی بلکه عکاسی روباتیک انجام دهند. این کار تفاوت‌های عمده‌ای با روش اسکن دارد. مهم‌ترین تفاوت آن واقعی بودن تصاویری است که از خود کالا عکاسی شده به طوری که شما می‌توانید کوچک‌ترین خط یا غباری که روی کالا بوده را هم مشاهده نمایید. درست مثل همان حالتی که به صورت واقعی، در یک فروشگاه کالا را در دست می گیرید و آن را برانداز می‌کنید.

«بازاریاب» نخستین شرکتی است که تجهیزات روباتیک این فناوری را به ایران وارد کرده است. در ایران پیش از این شرکت‌هایی با انجام دستی عکاسی از زوایای مختلف کالا روی آورده بودند ولی «بازاریاب» با وارد کردن تجهیزات عکاسی روباتیک سرعت و دقت تولید این روش تصویر برداری سه بعدی را افزایش داده و در نتیجه با قیمت بسیار کم آن را عرضه می‌کند.

برای مشاهده برخی نمونه کارهایی که در فروشگاه استفاده شده است می‌توانید برخی محصولات را در مرکز خرید اینترنتی bazaryab.com مشاهده نمایید. و یا به صفحه معرفی عکاسی ۳۶۰ درجه و سه بعدی کالا مراجعه نمایید. همچنین برای مشاهده هزینه‌های عکاسی بر اساس تعداد سفارش به این صفحه مراجعه نمایید. بهترین پیشنهاد «بازاریاب» عکاسی از نوع ۳۶۰ درجه است که هزینه به صرفه دارد و بیشتر نیاز خریداران کالا را پاسخ می‌دهد.

 

وابسته

امتیازات

0 ( 0 نظر)
برای نظر گذاشتن نیازمند لاگین به سایت هستید.