طراحی سایت

دسته‌بندی مطالب

  • جدیدترین
  • محبوب‌ترین
  • برچسب‌ها

آرشیو مطالب بازاریاب

هم اکنون مشترک خبرنامه شوید

نام

اسکن سه بعدی چهره بارزترین ویژگی در آیفون ۸

اسکن سه بعدی چهره  بارزترین ویژگی  در آیفون ۸

اپل آیفون ۸

آیفون ۸ مانند تمامی آیفون‌ها حرف‌ها و حدیث‌های زیادی را به خود دیده است. مهم‌ترین نکاتی که در مورد آیفون ۸ مطرح شده است مربوط به صفحه‌نمایش بدون حاشیه و محل سنسور اثر انگشت و نحوه عملکرد این سنسور می‌باشد. همین اواخر شایعه جدیدی مطرح شد که استفاده از تکنولوژی اسکن سه بعدی چهره به عنوان روش اصلی تشخیص هویت در آیفون ۸ را قوت می‌داد. اما این شایعه حالا بسیار شدت گرفته است و به نظر می‌رسد تشخیص سه‌بعدی چهره بارزترین ویژگی آیفون ۸ خواهد بود.

آیفون ۸ یک محصول هیجان‌انگیز خواهد بود که احتمالا مشخصات جذابی خواهد داشت. از iOS 11 گرفته تا صفحه‌نمایش بدون حاشیه، البته همه این مشخصات باعث نمی‌شود که آیفون ۸ را یک محصول انقلابی بدانیم با این حال استفاده از تکنولوژي اسکن سه ‌بعدی چهره برای اهراز هویت در این گوشی یک ویژگی انقلابی خواهد بود.

قابلیت اسکن سه بعدی چهره قرار است جایگزین تاچ آی‌دی شود. همین چند روز پیش بود که گفته شد اپل ۲ سال از سایر رقیبان در بکارگیری این تکنولوژی جلوتر است و حالا بر اساس اطلاعات موجود می‌شود این گفته را تایید کرد. به نظر می‌رسد آیفون ۸ برای اسکن چهره کاربر از سنسور مادون قرمز استفاده می‌کند و به همین دلیل حتی در تاریکی مطلق نیز می‌تواند کار اسکن را انجام دهد. البته اگر اپل بخواهد در این گوشی از سنسور مادون قرمز استفاده کند می‌توان به این مطلب هم فکر کرد که احتمالا برای اولین بار بتوانیم با آیفون ۸ وسایل خانگی اعم از تلوزیون و کولر گازی و ... را کنترل کنیم. البته اگر این سنسور همان‌گونه‌ای باشد که ما فکر می‌کنیم! از دیگر ویژگی‌های جذاب این گوشی می‌توان به استفاده از ماژول دوربین دوگانه با چیدمان عمودی اشاره کرد. گفته می‌شود این ماژول برای ارائه تصاویر واقعیت افزوده استفاده خواهد شد.

البته در کنار سیستم‌عامل جدید iOS 11 با ژسترهای حرکتی جدید، صفحه‌نمایش بدون حاشیه اولد، ماژول دوربین دوگانه و اسکنر سه‌بعدی چهره، اپل برای اولین بار تصمیم گرفته است که آیفون‌ها را به سیستم شارژ بی‌سیم نیز مجهز کند. البته شاید هیچکدام از این ویژگی‌های انقلابی و جدید نبوده و نمونه‌هایی در گوشی‌های دیگر نیز وجود داشته باشد اما به گفته بلومبرگ تفاوت اپل با سایر تولدکنندگان در این است که این کمپانی تنها زمانی از قابلیت و امکان جدیدی استفاده می‌کند که بتواند آن را به بهترین شکل ممکن پیاده کند. این موضوع همواره یکی از برتری‌های اصلی گوشی‌های اپل در مقایسه با دیگر گوشی‌های پرچم‌دار بوده است.

آیفون ۸ اپل احتمالا تا اوایل مهرماه وارد فاز تولید انبوه نخواهد شد؛ بنابراین تا آن زمان، تنها تعداد محدودی از این گوشی وارد بازار می‌شود؛ البته در این فاصله، دو گوشی جدید آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس با نمایشگرهای ال‌سی‌دی ۴.۷ و ۵.۵ اینچ و تعدادی از امکانات آیفون ۸ مثل شارژ بی‌سیم، در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

وابسته

امتیازات

0 ( 0 نظر)
برای نظر گذاشتن نیازمند لاگین به سایت هستید.