طراحی سایت

دسته‌بندی مطالب

  • جدیدترین
  • محبوب‌ترین
  • برچسب‌ها

آرشیو مطالب بازاریاب

هم اکنون مشترک خبرنامه شوید

نام

قابلیت جدید iOS 11 برای زمان حادثه

قابلیت جدید iOS 11 برای زمان حادثه

اپل ios 11

بر اساس گزارشات موجود در iOS 11 افراد اجازه خواهند داشت با ۵ بار فشردن کلید پاور به پرونده پزشکی صاحب دستگاه دسترسی داشته باشند.

وب سایت The Vergeدر خبری جدید گفته است، اپل برای iOS 11 یک قابلیت امنیتی جدید در نظر گرفته است که به افراد اجازه می‌دهد با ۵ بار فشردن کلید پاور، به پرونده پزشکی صاحب گوشی دسترسی داشته باشند و در صورت نیاز بتوانند یک تماس ضروری نیز برقرار کنند.

همانطور که مشخص است اپل این ویژگی را برای مواقعی که یک حادثه برای صاحب دستگاه به وجود آمده در نظر گرفته است. شرایطی را در نظر بگیرید که در یک تصادف رانندگی شخص موردنظر دچار حادثه شده و بی‌هوش است. فرد باید سریعا به بیمارستان منتقل شود، به کمک این ویژگی افراد حاضر در صحنه می‌توانند با ۵ بار فشردن کلید پاور به اطلاعات پزشکی شخص و همچنین قابلیت برقراری تماس ضروری دسترسی داشته باشند.

البته بعد از پنج بار فشردن کلید پاور دستگاه، حسگر اثر انگشت Touch ID غیرفعال می‌شود و امکان این که فردی بخواهد از موقعیت سواستفاده کند و با توجه به بی‌هوشی شخص حادثه دیده، اثر انگشت آن را به صورت مخفیانه اسکن کند، از بین خواهد رفت. بنابراین دسترسی به اطلاعات شخصی فرد حادثه دیده غیر ممکن خواهد شد و صاحب دستگاه باید کلمه‌ی عبوری که هنگام خرید دریافت کرده است را وارد کند تا بتواند وارد گوشی یا تبلتش شود.

البته برای دریافت این ویژگی باید تا ماه آینده و تا زمان انتشار iOS 11 منتظر ماند. این نسخه در قالب یک به‌روزرسانی برای آیفون، آیپد و آیپاد تاچ عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود اپل این نسخه را به همراه نسل جدید آیفون در دسرس عموم قرار دهد.


از جمله ویژگی‌های iOS 11 می‌توان به تغییرات اساسی در رابط کاربری و بخش Control Center و اضافه شدن اپلیکیشن مدیریت فایل‌ File Manager اشاره کرد.


اپل ios 11

وابسته

امتیازات

0 ( 0 نظر)
برای نظر گذاشتن نیازمند لاگین به سایت هستید.