طراحی سایت

دسته‌بندی مطالب

  • جدیدترین
  • محبوب‌ترین
  • برچسب‌ها

آرشیو مطالب بازاریاب

هم اکنون مشترک خبرنامه شوید

نام

تصویر منتسب به برد آیفون ۷ اس

تصویر منتسب به برد آیفون ۷ اس

اپل آیفون ۷ اس

به تازگی در فضای آنلاین تصویری منتشر شده که پیش‌بینی می‌شود مربوط به بورد منطقی آیفون 7 اس است. در این تصویر می‌توانیم بورد منطقی آیفون 7 اس اپل را ببینیم. البته اطلاعات کمی از این گوشی در دسترس است چرا که این محصول در تب‌وتاب افشاگری‌های مربوط به آیفون 8 در حاشیه قرار گرفته است.

افشاگر معروف بنجامین گسکین این تصویر را منتشر کرده است. تصویر مذکور نشان‌دهنده سبک طراحی پیشین اپل است. البته هیچ مدرکی مستدلی برای نشان دادن ارتباط قطعی این بورد با گوشی آیفون 7 اس وجود ندارد، اما گسکین تأیید کرده است که پردازنده‌ی این گوشی A11 اپل خواهد بود که پیش‌تر نیز توسط Geekbar نیز پیش‌بینی شده بود.

بر اساس اطلاعات موجود اپل تولید انبوه آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس را آغاز کرده است. این دو گوشی که هم‌زمان با آیفون ۸ معرفی خواهند شد به ترتیب از نمایشگرهای ۴.۷ و ۵.۵ اینچی بهره می‌برند و از برخی مشخصات آیفون 8 مانند پردازنده‌ی A11 و شارژ بی‌سیم نیز بهره خواهند برد. البته برخی ویژگی‌ها مانند صفحه‌نمایش بدون حاشیه و سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی تنها مختص به آیفون ۸ خواهد بود.

اپل آیفون ۷ اس

 

اخبار گوناگونی در مورد نحوه به کارگیری تاچ آی‌دی در آیفون ۸ وجود دارد، برخی از منابع خبر از یکپارچه شدن سنسور اسکنر اثرانگشت و صفحه‌نمایش می‌دهند. برخی دیگر می‌گویند این سنسور به پنل پشتی گوشی منتقل شده است و در تازه‌ترین اخبار مشخص شد که اپل این سنسور را از آیفون ۸ حذف خواهد کرد و به جای آن از پیشرفته‌ترین تکنولوژی تشخیص چهره سه‌بعدی بهره خواهد گرفت.

احتمال داده می‌شود که به دلیل مشکلات موجود بر سر راه تولید نمایشگر آیفون ۸، عرضه این گوشی تا نیمه سپتامبر نیز طول بکشد. همچنین اگر این سه گوشی هم‌زمان معرفی شوند، عرضه عمده گوشی‌های آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس بلافاصله آغاز خواهد شد اما احتمالاً برای داشتن یک آیفون ۸ تا پایان سال منتشر بمانید.

برخی منابع اعلام کرده‌اند تولید انبوه آیفون 8 تا نیمه‌ی سپتامبر شروع نمی‌شود و اگر هر سه پرچم‌دار جدید هم‌زمان معرفی شوند، بلافاصله دو گوشی آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس در سطح گسترده عرضه خواهند شد، اما باید تا پایان سال منتشر آیفون 8 باشیم.

 

وابسته

امتیازات

0 ( 0 نظر)
برای نظر گذاشتن نیازمند لاگین به سایت هستید.