طراحی سایت

دسته‌بندی مطالب

  • جدیدترین
  • محبوب‌ترین
  • برچسب‌ها

آرشیو مطالب بازاریاب

هم اکنون مشترک خبرنامه شوید

نام

انگشتر هوشمند اوری، جایگزینی برای هندزفری

انگشتر هوشمند اوری، جایگزینی برای هندزفری

انگشتر هوشمند اوری یک محصول پوشیدنی جذاب و جدید است که می‌تواند جایگزین هندزفری‌های امروزی شود. شرکت اوریگامی در این انگشتر هوشمند تکنولوژي‌ای به کار گرفته است که به وسیله آن می‌توان صدا را از طریق انگشت دست به گوش منتقل کرد.

انگشتر هوشمند

با اینکه تولیدکنندگان هندزفری به کمک تکنولوژي‌های جدید توانسته‌اند اندازه محصولات خود را تا حد زیادی کوچک کنند و همچنین استفاده از فناوری بلوتوث، محدودیت‌های استفاده از هندزفری‌های سیم‌دار را برطرف کرده است اما با این حال حضور مداوم یک هندزفری در گوش، مسئله‌ای آزاردهنده می‌باشد که درد سرهای خاص خود را دارد. همین مسئله باعث شده که اوری به فکر ساخت این انگشتر هوشمند بیافتد تا بتواند از طریق رسانش صوتی بدن، صدا را از دستگاه به نوک انگشت اشاره و سپس به گوش کاربر منتقل کند.

انگشتر هوشمند

مدت‌های پیش دانشمند متوجه شده‌اند که استخوان‌های بدن خاصیت رسانش صوتی دارند و استفاده از این موضوع برای تولید یک گجت امر جدیدی محسوب نمی‌شود چرا که در صنعت پزشکی و برای تولید سمعک از این خاصیت بهره گرفته می‌شود. همچنین در برخی از هدفون‌های وایرلس نیز از این خاصیت استفاده شده است. استفاده از این امکان در هدفون‌ها این قابلیت را به کاربر می‌دهد که بتواند در حین استفاده از هندزفری، بتواند صدای محیط را نیز بشنود و هوشیاری یا ایمنی خود را از دست ندهد. حالا اوریگامی نیز از این فناوری در اوری استفاده کرده است و یک انگشتر هوشمند تولید کرده است که می‌توانید آن را در انگشت اشاره قرار دهید. این انگشتر به گوشی شما متصل می‌شود و زمانی که یک تماس ورودی داشته باشید، این گجت به لرزش در می‌آید و شما می‌توانید به راحتی با قرار دادن نوک انگشتتان بر روی قسمت نرم جلوی گوش، تماس شما برقرار می‌شود و شما می‌توانید مکالمه‌تان را به راحتی انجام دهید. پیش از این البته، لابراتوار Innomdle کره‌ی جنوبی در پروژه‌Sgnl با نام اولیه‌ TipTalk از همین ایده برای ساخت بند ساعت هوشمندی استفاده کرده که مانند اوری صدا را از نوک انگشت اشاره به گوش می‌رساند. البته این پروژه از زمان تعیین‌شده بسیار عقب افتاده و هنوز نمونه‌های اولیه را به دست سرمایه‌گذاران خود نرسانده است.

انگشتر هوشمند

جنس انگشتر هوشمند اوری که اوریگامی تولید کرده است از آلومینیوم می‌باشد و تمامی قطعات الکترونیکی و مکانیکی موردنیاز در این حلقه جاسازی شده‌اند. در آخرین نمونه‌ی قابل‌ استفاده‌، این انگشتر هوشمند ۳ سانتی‌متر طول، ۲ سانتی‌متر عرض و ۱۲ میلی‌متر ضخامت دارد که البته با ظاهر منحنی شکل خود کوچک‌تر از آنچه که به نظر می‌آید هست. از دیگر ویژگی‌های این حلقه می‌توان به ضد آب بودن و استفاده از بلوتوث نسل چهار اشاره کرد. این انگشتر همچنین به سیستم کاهش مصرف انرژی، نویز‌گیر دوگانه‌ی میکروفون، ژیروسکوپ، یک ال‌ای‌دی برای نوتیفیکیشنن‌ها، باتری ۵۰ میلی‌آمپری و مهم‌تر از همه، محرک رسانش صوتی استخوان که در زیر بدنه‌ی اصلی قرار گرفته مجهز شده است. جالب است بدانید باتری کوچکی که برای این دستگاه تعبیه شده، برای مدت یک ساعت و نیم مکالمه‌ی پیوسته و حداقل ۴۰ ساعت استندبای شارژدهی می‌کند و این بدان معناست برای یک استفاده معمولی روزانه نیازی به شارژ مجدد دستگاه نخواهید داشت. انگشتر هوشمند اوری از دستیارهای صوتی سیری و گوگل اسیستنت پشتیبانی می‌کند و به‌سادگی می‌توانید با حرکت دادن دست، انگشتتان را به گوش نزدیک و شروع به صحبت با دستیار صوتی کنید.

انگشتر هوشمند

بر اساس تست‌های انجام‌شده، کیفیت صوتی این دستگاه کاملا فراتر از حد انتظار و حتی در یک محیط شلوغ،‌ صدا به‌وضوح از طریق انگشت منتقل و شنیده می‌شود. البته نمونه آزمایشی این دستگاه نتوانسته در فراخوانی دستیار صوتی به خوبی عمل کند. برای حصول اطمینان از قرارگیری درست این انگشتر هوشمند در انگشت مشتریان، شرکت اوریگامی قصد برای تمام حامیان خود ابزاری به‌منظور اندازه‌گیری سایز دور انگشت ارسال کند. همچنین درخواست رنگ نهایی دستگاه را نیز جمع‌آوری خواهد کرد. اوری در رنگ‌های متنوعی نظیر مشکی مات، نقره‌ای سندبلاست شده، طوسی تیره‌ی متالیک و قرمز عرضه خواهد شد و همچنین همراه این انگشتر، سه قطعه‌ی سیلیکونی برای اصلاحات جزئی در سایز آن وجود خواهد داشت.


وابسته

امتیازات

0 ( 0 نظر)
برای نظر گذاشتن نیازمند لاگین به سایت هستید.