طراحی سایت

دسته‌بندی مطالب

  • جدیدترین
  • محبوب‌ترین
  • برچسب‌ها

آرشیو مطالب بازاریاب

هم اکنون مشترک خبرنامه شوید

نام

با امکانات جدید اینستاگرام آشنا شوید

با امکانات جدید اینستاگرام آشنا شوید

اینستاگرام

اینستاگرام بعد از ملحق شدن به فیس‌بوک سیاست‌های جدیدیرا در پیش گرفته است و شدیداً تحت توسعه قرار دارد. به‌روزرسانی‌های متعددی که برای این اپلیکیشن ارائه می‌شوند کاملاً گویای همه‌چیز می‌باشند. این برنامه که بر فضای اشتراک‌گذاری تصاویر تمرکز دارد سعی می‌کنند در این زمینه خود را قوی کند و ویژگی‌های جدیدی را در اختیار کاربر قرار دهد.

در آپدیت جدید اینستاگرام، کاربران می‌توانند در پاسخ به تصاویر دریافتی در بخش پیام‌های مستقیم یک تصویر سلفی مدت‌دار ارسال کنند.

البته شاید این ویژگی در نگاه اول زیاد جذاب نباشد اما نکته قابل توجه در این ویژگی، استفاده از تصویر دریافتی در عکس سلفی است که در قاب کوچکی قرار گرفته، و کاربر می‌تواند از آن مانند یک استیکر استفاده کند یعنی زمانی که دوستتان برای شما یک تصویر در بخش Direct ارسال می‌کند، برای پاسخ دادن به این پیام، شما می‌توانید یک تصویر سلفی ارسال کنید به طوریکه در این تصویر سلفی یک استیکر از عکسی که دوستتان برای شما ارسال کرده نیز مشاهده خواهد شد. البته امکان افزودن نقاشی، متن و استیکر به تصویر ارسالی وجود دارد.

اینستاگرام

البته این ویژگی محدودیت‌هایی هم دارد. این قابلیت تنها در پاسخ به تصاویر دائمی قابل استفاده است و برای عکس‌های مدت‌دار فعال نیست. دقت داشته باشید که تصاویر ارسالی از طریق گزینه Reply مدت‌دار هستند و در نتیجه امکان پاسخ دادن به آن‌ها از این طریق وجود ندارد به‌عبارت‌دیگر سلفی ارسالی توسط این ویژگی، خود مدت‌دار بوده و بعد از مدتی پاک می‌شود.

این به‌روزرسانی‌های جدید در نسخه ۱۰.۳۴ اینستاگرام قابل دسترسی هستند که می‌توانید آن را از طریق اپ استور یا گوگل پلی دانلود کنید.

لینک دانلود اینستاگرام برای اندروید

لینک دانلود اینستاگرام برای iOS

وابسته

امتیازات

0 ( 0 نظر)
برای نظر گذاشتن نیازمند لاگین به سایت هستید.