طراحی سایت

دسته‌بندی مطالب

  • جدیدترین
  • محبوب‌ترین
  • برچسب‌ها

آرشیو مطالب بازاریاب

هم اکنون مشترک خبرنامه شوید

نام

آمازون پتنت جدیدی برای ارسال کالا توسط پهپادها به ثبت رساند

آمازون پتنت جدیدی برای ارسال کالا توسط پهپادها به ثبت رساند

آمازون مدت‌هاست به دنبال محقق کردن رویای خود برای ارسال کالاهایش به وسیله پهپاد می‌باشد. البته تا حالا چندین بار نیز به روش‌های مختلف ایده خود را در معرض آزمایش قرار داده است. اما حالا این کمپانی یک پتنت جدید برای به کارگیری پهپادها به ثبت رسانده که در نوع خود جالب است.

در این پتنت پهپادها کالای مورد نظر را تا مکان خاصی حمل می‌کنند. در این مکان‌ها نیز محل‌هایی برای قراردادن سفارش با چتر تعبیه شده‌اند.

پهپاد آمازون
آمازون مدت‌هاست که آن را دنبال می‌کند، ارسال کالا به وسیله پهپاد است. البته این شرکت آزمایش‌هایی در این زمینه داشته و به نظر می‌رسد که می‌خواهد روش جدید ارسال سفارش‌هایش را گسترش دهد. آمازون به تازگی پتنت‌هایی ثبت کرده که در آن‌ها به موضوع حمل کالا با پهپاد، محل‌هایی برای قراردادن سفارش با چتر نجات اشاره شده است. در واقع این شرکت در حال ساخت یک شبکه بزرگ ارسال کالا با پهپاد است که از تمام شیوه‌های حمل و نقش برای ارسال یک کالا استفاده می‌شود. در واقع کالاها به وسیله کشتی، قطار و وسیله‌های نقلیه مختلف به مکان‌های متفاوتی فرستاده می‌شوند. از آنجا هم پهپادها کالاها را حمل می‌کنند و در مکان‌هایی که مشخص شده کالای مورد نظر را رها می‌کنند. کالا هم با چتر نجات در محل مورد نظر فرود می‌آید.

 

پهپاد آمازون

آمازون اعتقاد دارد که این روش می‌تواند به یک استاندارد در حمل و ارسال کالا توسط پهپادها تبدیل شود. در این روش کالاهای موردنظر در داخل کانتینرهایی قرار گرفته‌اند که در داخل این کانتینر‌ها نیز تعدادی دست رباتیک تعبیه شده‌اند. کالا توسط این دست‌ها آماده و به پهپادها داده می‌شود. سپس پهپادها نیز کالا را به محل موردنظر حمل کرده و تحویل مشتری می‌دهند. در این پتنت حتی روش‌هایی برای تعویض باتری و تعمیر پهپادها نیز در نظر گرفته شده است.

البته باید در نظر داشت همیشه ثبت یک پتنت دلیلی بر عملی شدن آن نیست و صرفا به ثبت رساندن یک ایده می‌باشد تا شرکت بتواند با خیال راحت تحقیقات خود را گسترش دهد و بر همین اساس ثبت چنین پتنتی نشان می‌دهد که آمازون بر روی این موضوع فکر می‌کند.

وابسته

امتیازات

0 ( 0 نظر)
برای نظر گذاشتن نیازمند لاگین به سایت هستید.