طراحی سایت

دسته‌بندی مطالب

  • جدیدترین
  • محبوب‌ترین
  • برچسب‌ها

آرشیو مطالب بازاریاب

هم اکنون مشترک خبرنامه شوید

نام

اندروید ۸ رسما معرفی شد

اندروید ۸ رسما معرفی شد

bazaryab.com

پس از ماه‌ها انتظار سرانجام گوگل از جدیدترین نسخه سیستم‌عامل محبوب خود پرده برداشت. تا پیش از این، اندروید جدید را با اسم مستعار اندروید O می‌شناختیم اما سرانجام دیشب این نسخه را با نام Oreo «اریو» معرفی کرد. البته مانند سنت همیشگی گوگل، اریو نیز از خانواده شیرینی‌ها و یک نوع بیسکویت است.

اندروید جدید تغییرات مثبت زیادی داشته است و بسیار کاربردی‌تر شده است. نوتیفیکشن‌ها تغییر کرده‌اند و امکانات بیشتری دارند. همچنین ایموجی‌ها در این نسخه کاملا تغییر کرده‌اند و ۶۰ ایموجی جدید اضافه شده است.

گوگل در تیزری که از نسخه منتشر کرده است، اریو را یک ابر قهرمان در بین اندرویدها نشان می‌دهد. گوگل با بهره‌گرفتن از هیاهوی به‌وجودآمده در خصوص خورشید‌گرفتگی کامل دیروز در آمریکا این تیزر را طراحی کرده است و عرضه‌ی عمومی اندروید اوریو را همزمان با این پدیده‌ی سماوی آغاز کرده است.

اندروید اوریو در ماه مارس و در قالب یک نسخه‌ی پیش‌نمایش برای توسعه‌دهندگان منتشر شد.

اندروید ۸ به کمک ویژگی جدید خود با نامGoogle Play Protect می‌تواند در مقابل بد‌افزارها ایمن‌تر باشد. گوگل همچنین اعلام کرد که کاربران گوشی‌های پیکسل و نکسوس 5X و نکسوس 6P به زودی این نسخه را دریافت خواهند کرد.

البته شرکت‌های مختلفی که از اندروید بر روی محصولات خود استفاده می‌کنند مانند HMD، هواوی، اچ تی سی، Kyocera، Essential، LG، موتورولا، سامسونگ، شارپ و سونی تا پایان سال ۲۰۱۷ محصولات خود را با این سیستم‌عامل معرفی خواهند کرد.



وابسته

امتیازات

0 ( 0 نظر)
برای نظر گذاشتن نیازمند لاگین به سایت هستید.