طراحی سایت

دسته‌بندی مطالب

  • جدیدترین
  • محبوب‌ترین
  • برچسب‌ها

آرشیو مطالب بازاریاب

هم اکنون مشترک خبرنامه شوید

نام

پتنت جدید مایکروسافت برای کنترلر‌های هولولنز

پتنت جدید مایکروسافت برای کنترلر‌های هولولنز

واقعیت افزوده مایکروسافت

واقعیت افزوده، تکنولوژی‌ای هست که بسیاری از افراد فعال در زمینه گجت‌های هوشمند در مورد آن گفته‌اند، جایگزین گوشی‌های هوشمند امروزی خواهد شد. مایکروسافت از پیشتازان این صنعت می‌باشد و انرژی و هزینه زیادی را برای کار بر روی هولولنز، عینک واقعیت افزوده خود، صرف کرده است. اوایل امسال بود که این کمپانی کنترل‌های حرکتی برای هدست‌های واقعیت افزوده خود را معرفی کرد و حالا مشغول توسعه کنترلری شبیه به چوب‌دستی جادوگری است که برای واقعیت افزوده و هولولنز کاربرد دارد.

اخیراً تصاویری از یک پتنت که توسط مایکروسافت به ثبت رسیده است، منتشر شده که یک سخت‌افزار استوانه‌ای شکل را معرفی می‌کند. این سخت‌افزار چوب مانند به چند دکمه، یک تریگر و یک محافظ انگشت مجهز است.

این گجت شباهت زیادی به گجت‌های Draw گوگل دارد. مایکروسافت این پتنت را برای نخستین بار در ماه ژوئن سال گذشته به ثبت رسانده است. دقیقاً همان روزی که ویدیوی چشم‌انداز واقعیت ترکیبی ویندوز را منتشر کرد. در این ویدئو سخت‌افزاری مشابه همین پتنت نشان داده شده که برای دنبال کردن حرکات دست روی هدست HTC Vive به کار گرفته می‌شود.



مایکروسافت برای ارائه هدست‌های واقعیت افزوده تا پایان سال ۲۰۱۷ در حال همکاری با شرکت‌هایی همچون ایسر، دل، ایسوس، اچ پی و لنوو همکاری می‌باشد. این هدست‌ها، قیمتی پایین‌تر از بازه قیمت معمول هدست‌های واقعیت مجازی خواهند داشت. مایکروسافت همچنین روی توسعه آزادی عمل 6 درجه‌ای بدون نیاز به سنسورهای خارجی متمرکز است و اکثر پی سی‌ها، قادر به اجرای اپلیکیشن‌ها و بازی‌های این هدست‌ها خواهند بود.

وابسته

امتیازات

0 ( 0 نظر)
برای نظر گذاشتن نیازمند لاگین به سایت هستید.