طراحی سایت

دسته‌بندی مطالب

  • جدیدترین
  • محبوب‌ترین
  • برچسب‌ها

آرشیو مطالب بازاریاب

هم اکنون مشترک خبرنامه شوید

نام

نکاتی برای هدایت یک کسب و کار به سمت سودآوری

نکاتی برای هدایت یک کسب و کار به سمت سودآوری

هدف هر کسب و کاری، رسیدن به بازدهی مثبت و سودآوری است که برای دسترسی به این سود باید از پتانسیل‌های موجود در کسب و کار نهایت استفاده را کرد. استفاده درست از این پتانسیل‌ها باعث می‌شود که کسب و کار در مسیر درست قرار بگیرد و شرکت به سودآوری برسد. برای رسیدن به سود چالش‌های زیادی در مقابل کسب و کار وجود خواهند داشت و گذشتن از این چالش‌ها یک مسئله و ماندن در روند سودآوری یک مسئله دیگر است. بنابر آمار موجود تنها ۴ درصد از کسب و کارها بعد از ده سال زنده می‌مانند و بقیه شکست می‌خورند؛ چون نمی‌توانند از پس هزینه‌ها برآیند. به این نکات و راهنمایی‌ها توجه کنید تا مطمئن شوید کسب‌وکار شما در زمره‌ی آن چهار درصد، به بقای خود ادامه خواهد داد.


تفاوت‌های خود را به مزیت تبدیل کنید

در یک فضای فروش رقابتی، مهم این است که شما تفاوت‌های خود را با دیگران پیدا کنید و از آن‌ها بهره ببرید. اگر بتوانید خودتان را از رقبا متمایز کنید، می‌توانید مشتریان بیشتری به دست آورید و می‌توانید این مشتریان را در بلندمدت مصرف‌کننده‌ی خود نگه‌دارید. برای حفظ برتری می‌توانید راه‌های جدیدی برای رسیدن به اهداف و ارتباط با مشتریان بیابید.

Knowledge-Strategy

ارزش‌های کسب‌وکارتان را افزایش دهید

مهم‌ترین هدف فعالیت‌های شما در کسب و کارتان باید ایجاد ارزش باشد. باید به مشتریانتان نشان دهید چگونه پیشرفت شما زندگی آن‌ها را آسان‌تر و راحت‌تر می‌کند. اگر مشتریانتان ببینند کسب‌وکار شما پیوسته در حال رشد است، دید بهتری به شما پیدا می‌کنند. برگ برنده شما نسبت به رقبایتان چیست؟ چه امکاناتی می‌توانید برای مشتریانتان فراهم کنید که رقیبانتان نمی‌توانند؟ باید از همین مزایا بهره ببرید و آن‌ها را تقویت کنید تا هر چه بیشتر از رقیبان پیش بیفتید.

با سرمایه‌گذاری روی تیم خود، آن را تقویت کنید

نیروی انسانی شما، قوای شما در خط مقدم کسب‌وکارتان هستند که حضورشان برای رسیدن به موفقیت ضروری است. در ابتدای شروع کسب‌وکارتان، زمانی کافی به این اختصاص دهید که یک تیم خوب از افراد مورد اعتماد و متخصص دورهم جمع کنید. بعد آن‌ها را تقویت کنید، زمان بگذارید و روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کنید، به آن‌ها آموزش بدهید و دانش خود را با آن‌ها به اشتراک بگذارید. هنگامی‌که از شما سؤالی دارند یا می‌خواهند نکته‌ای بیاموزند در دسترس باشید. این کارمندانتان هستند که هرروزه با مسائل شرکت مواجه‌اند؛ بنابراین داشتن یک تیم هوشمند و توانمند بسیار حیاتی است.

همیشه در رویدادهای شبکه حضور داشته باشید

نام خود را در شبکه‌های مجازی تثبیت کنید. حضور مداوم در رویدادهای شبکه اینترنتی در سطح محلی، استانی یا ملی می‌تواند مردم را از کسب و کار شما آگاه و مطلع نگه دارد. دنیای اینترنت مکان فوق‌العاده‌ای برای چشم‌اندازهای جدید کسب‌وکار شما است و در ضمن می‌توان از راهنمایی‌های متخصصان حرفه‌ای موجود در این دنیا برای بهبود سودآوری استفاده کرد.

از تغییر استقبال کنید

اگر مدل کسب‌وکار شما جواب نمی‌دهد، از اینکه به عقب برگردید و استراتژی خود را مورد ارزیابی دوباره قرار دهید، نترسید. پذیرفتن تغییر مورد نیاز، بهتر از این است که در مسیری نادرست تا جایی جلو بروید که دیگر نتوانید نجات پیدا کنید. ضعف‌های خود را بشناسید و برنامه‌ی خود را اصلاح کنید تا بتوانید کسب‌وکارتان را رشد دهید و در بلندمدت آن را پویا نگه‌ دارید.

وابسته

امتیازات

0 ( 0 نظر)
برای نظر گذاشتن نیازمند لاگین به سایت هستید.