طراحی سایت

دسته‌بندی مطالب

  • جدیدترین
  • محبوب‌ترین
  • برچسب‌ها

آرشیو مطالب بازاریاب

هم اکنون مشترک خبرنامه شوید

نام

قدرت دوربین و قلم هوشمند گلکسی نوت ۸ را تماشا کنید

قدرت دوربین و قلم هوشمند گلکسی نوت ۸ را تماشا کنید

سامسونگ گلکسی نوت ۸

گلکسی نوت ۸ به زودی معرفی خواهد شد و حالا دیگر حرف و حدیث‌های راجع به این گوشی به اوج خود رسیده‌اند. حالا سامسونگ دو تیزر کوتاه از این گوشی منتشر کرده است که در ادامه مشاهده می‌کنید.

این دو تیزر به دو ویژگی متفاوت از گلکسی نوت ۸ اشاره دارد. در تیزر اول به یک قابلت خاص از دوربین گلکسی نوت ۸ اشاره شده است. همان‌طور که در این ویدئو می‌توانید مشاهده نمایید گلکسی نوت ۸ به لطف استفاده از دوربین دوم توانایی زوم اپتیکال با قابلیت ثبت تصاویر با افکت بوکه شدن را دارا می‌باشد. بر اساس شایعات موجود ماژول دوربین دوگانه استفاده شده در گلکسی نوت ۸ امکان زوم اپتیکال ۲ تا ۳ برابری را به این گوشی خواهد داد.



ویدئو دوم اما به برگ برنده همیشگی سری نوت یعنی استفاده از قلم هوشمند S-pen اشاره دارد. در این ویدیو می‌توانیم متوجه امکانات وسیع و دقیق بودن کارایی قلم گلکسی نوت ۸ شویم.



سامسونگ تمام تلاش خود را کرده است تا با طراحی بهینه گلکسی نوت ۸، ناکامی و بدشانسی خود را در گلکسی نوت ۷ جبران کند و بتواند بار دیگر یک فبلت موفق تولید کند. بر اساس اخبار موجود انتظار می‌رود که گلکسی نوت ۸ در یکم شهریور به صورت رسمی معرفی شود. همچنین گفته می‌شود این گوشی در ۲۴ شهریورماه روانه بازار خواهد شد. شایعه‌ها از قیمت ۹۹۹ دلاری این گوشی خبر می‌دهند.

وابسته

امتیازات

0 ( 0 نظر)
برای نظر گذاشتن نیازمند لاگین به سایت هستید.