طراحی سایت

دسته‌بندی مطالب

  • جدیدترین
  • محبوب‌ترین
  • برچسب‌ها

آرشیو مطالب بازاریاب

هم اکنون مشترک خبرنامه شوید

نام

به بهانه نزدیک شدن به زمان معرفی گلکسی نوت ۸: فبلتی که محکوم به فوق‌العاده بودن است

به بهانه نزدیک شدن به زمان معرفی گلکسی نوت ۸: فبلتی که محکوم به فوق‌العاده بودن است

گلکسی نوت ۸

پس از مدت‌ها امروز قرار است سامسونگ گلکسی نوت ۸ را معرفی کند. بالاخره زمان آن رسیده است که سامسونگ اشتباهات قبلی خود را جبران و به دنیا ثابت کند که قرار نیست همیشه منفجر شود! تجربه تلخ قبلی سامسونگ در گلکسی نوت ۷ باعث می‌شود که مطمئن باشیم حالا قرار است شاهد یک فبلت تمام عیار باشیم تا تمام اشتباهات رخ‌داده در نوت ۷ جبران شود. تمام دنیا و عاشقان تکنولوژی امروز ساعت ۱۹: ۳۰ به وقت تهران به مراسم Unpacked سامسونگ نگاه خواهند کرد تا گلکسی نوت ۸ به‌طور رسمی معرفی شود.

تابه‌حال شایعات و مشخصات بسیاری در مورد گلکسی نوت ۸ به بیرون درز کرده‌اند اما هنوز سامسونگ هیچ‌کدام از این مشخصات را تأیید نکرده است، حتی در دو تیزر رسمی این فبلت که چند روز پیش منتشر شدند نیز حرفی از مشخصات این فبلت به میان نیامده است.

گلکسی نوت ۸

اما پیش از معرفی بد نیست برای آخرین بار بارزترین ویژگی‌هایی که احتمال داده می‌شود گلکسی نوت ۸ داشته باشد را با هم مرور می‌کنیم. بر اساس شایعات موجود این فبلت از لحاظ طراحی شباهت زیادی به پرچم‌دار کنونی سامسونگ یعنی گلکسی اس ۸ خواهد داشت و احتمالاً از یک صفحه‌نمایش ۶.۳ اینچی Infinity Display استفاده می‌کند. همچنین به نظر می‌رسد پردازنده نوت ۸ و اس ۸ یکی باشند.

البته بیشتر از صفحه‌نمایش، ویژگی‌ای که خود سامسونگ هم بیشتر روی آن تأکید دارد، دوربین گلکسی نوت ۸ است. این فبلت برای اولین بار در بین محصولات سامسونگ قرار است از ماژول دوربین دوگانه استفاده کند و احتمالاً این دوربین حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت چراکه سامسونگ در آخرین پرچم‌دارانش نشان داد که تمرکز زیادی بر دوربین محصولات خود کرده است و سعی می‌کند همانند صفحه‌نمایش، در بحث دوربین هم بی‌رقیب باشد. همچنین قابلیت‌هایی که قلم هوشمند S Pen به این فبلت قرار است اضافه کند باعث متمایز شدن گلکسی نوت ۸ خواهد شد.

گلکسی نوت ۸

از مشخصات فنی احتمالی نوت ۸ می‌توان به ۶ گیگابایت حافظه رم، ۶۴ تا ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپری و اندروید نوقا ۷.۱ اشاره کرد.

به هر حال گلکسی نوت ۸ برای سامسونگ اهمیت زیادی دارد و برای جبران شکست گلکسی نوت ۷ باید محصولی فوق‌العاده را ارائه کند. انفجارهای متعدد گلکسی نوت ۷ تجربه بسیار تلخی برای سامسونگ بود و درست در جایی که سامسونگ داشت به اوج می‌رسید، خدشه زیادی به اعتبار این برند وارد کرد و این تلخی تا جایی پیش رفت که گفته شد احتمالاً سامسونگ برند گلکسی نوت را بایگانی کند و فبلت‌های بعدی خود را با یک نام و نشان دیگر تولید کند. با این حال سامسونگ این ریسک را پذیرفته است که به دنیا ثابت کند می‌تواند بهترین باشد. البته باید منتظر بماند تا گلکسی نوت ۸ به دست مردم برسد تا اقبال عمومی این فبلت را آزمایش کند.

وابسته

امتیازات

0 ( 0 نظر)
برای نظر گذاشتن نیازمند لاگین به سایت هستید.