طراحی سایت

دسته‌بندی مطالب

  • جدیدترین
  • محبوب‌ترین
  • برچسب‌ها

آرشیو مطالب بازاریاب

هم اکنون مشترک خبرنامه شوید

نام

گوشی شیائومی mi mix 2 کمترین حاشیه را خواهد داشت

گوشی شیائومی mi mix 2 کمترین حاشیه را خواهد داشت

شیائومی Mi Mix 2

شیائومی Mi Mix 2 یک گوشی جدید از کمپانی شیائومی هست که قصد دارد عرصه رقابت را برا پرچمداران آیفون و سامسونگ و سایر برند‌های مطرح این بازار تنگ کند. در کشاکش رقابت بر سر تولید گوشی‌های بدون حاشیه صفحه‌نمایش، تا کنون گلکسی اس ۸ توانسته گوی سبقت را از رقبا برباید اما به نظر می‌رسد حالا شیائومی قصد دارد با معرفی گوشی جدید خود معادلات بازار را به نفع خود تغییر دهد.

ویدئوی جدید از گوشی شیائومی Mi Mix 2 منتشر شده است که نشان می‌دهد این گوشی تقریبا بدون حاشیه طراحی شده و حاشیه‌های اطراف صفحه‌نمایش به کمترین مقدار رسیده‌اند.

فیلیپ استارک این ویدئو را با هشتگ «حتی کمتر» در حساب کاربری خود منتشر کرده است. با دیدن این ویدئو به راحتی می‌توان منظور فیلیپ استارک از به کاربردن «حتی کمتر» را متوجه شد.

البته این کلیپ تنها چیزی هست که ما از گوشی شیائومی Mi Mix 2 می‌دانیم و شایعات و اخبار زیادی در مورد این گوشی منتشر نشده است. البته این ویدئو نیز یک طرح مفهومی از مدل نهایی Mi Mix 2 هست و ممکن است مدل نهایی با چیزی که در این ویدئو نمایش داده می‌شود تفاوت داشته باشد. با توجه به اینکه ورژن قبلی این گوشی در ماه اکتبر به بازار معرفی شده بود احتمالا تا چند ماه آینده شاهد معرفی Mi Mix 2 خواهیم بود و با نزدیک شدن به زمان معرفی این گوشی شایعات و اخبار بیشتری نیز در دسترس قرار خواهند گرفت.



وابسته

امتیازات

0 ( 0 نظر)
برای نظر گذاشتن نیازمند لاگین به سایت هستید.