طراحی سایت

دسته‌بندی مطالب

  • جدیدترین
  • محبوب‌ترین
  • برچسب‌ها

آرشیو مطالب بازاریاب

هم اکنون مشترک خبرنامه شوید

نام

اولین ویدئو رسمی از هوآوی میت ۱۰

اولین ویدئو رسمی از هوآوی میت ۱۰

هوآوی میت ۱۰

هوآوی یکی از موفق‌ترین برند‌های چینی در بازار تلفن‌های همراه هست که تجربه‌های موفقی داشته، پس از موفقیت هوآوی میت ۹ و میت ۹ پرو، حالا هوآوی قصد دارد به این موفقیت ادامه دهد و در همین راستا برای معرفی سری جدید از فبلت‌های میت برنامه‌ریزی می‌کند. حالا پس از ماه‌ها شنیدن اخبار متفاوت، هوآوی یک تیزر رسمی از فبلت بعدی خود منتشر کرده است که بر روی عملکرد ماژول دوربین دوگانه میت ۱۰ تاکید دارد.

در این ویدئو اعلام می‌شود که سری جدید میت به همراه یک دوربین قدرتمند عرضه خواهد شد. همان‌طور که از این ویدئو می‌توان متوجه شد، دوربین دوگانه میت ۱۰ با لنزهای لایکا تولید می‌شود و از یک ماژول دوربین دوگانه با دو سنسور ۱۲ و ۲۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

سنسور ۲۰ مگاپیکسلی میت ۱۰ سیاه و سفید یا مونوکروم است. البته سنسور ۱۲ مگاپیکسلی یک سنسور معمولی هست که کیفیت سنسور آن نسبت به نسل قبلی بیشتر نشده اما هوآوی سعی کرده از راه همکاری با لایکا تغییرات مثبتی در ساختار دوربین اصلی انجام دهد و کیفیت تصاویر ثبت شده را ارتقا دهد.

البته به نظر می‌رسد تنها نقطه قوت میت ۱۰ دوربین‌هایش نیستند چرا که بر اساس شایعات و اخبار موجود این گوشی در سایر زمینه‌ها نیز قدرتمند ظاهر خواهد شد. هوآوی میت ۱۰ قرار است از چیپ‌ست کرین ۹۷۰ استفاده کند که از لحاظ قدرت پردازشی، می‌تواند با پردازنده‌هایی مانند اکسینوس ۸۸۹۵ سامسونگ یا اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام رقابت کند. این تراشه بر اساس لیتوگرافی ۱۰ نانومتری و توسط TSMC تولید می‌شود.

البته هوآوی به این نیز بسنده نکرده است و گویی تصمیم دارد میت ۱۰ را کاملا مسلح کند. بر اساس اخبار موجود میت ۱۰ به نمایشگر بدون حاشیه EntireView مجهز خواهد بود. همچنین گفته می‌شود کیفیت این صفحه‌نمایش Quad HD می‌باشد و احتمالا سایز ۶ اینچ می‌باشد.

همچنین پیش‌بینی می‌شود میت ۱۰ با یک حافظه رم ظرفیت بالا، حافظه داخلی زیاد و باتری قدرتمند همراه شود تا چیزی برای رقابت کم نداشته باشد.

البته تمام این مشخصات چیزی جز عدد نیستند و برای قضاوت در مورد عملکرد میت ۱۰ باید منتظر معرفی این فبلت بمانیم. با این حال به نظر می‌رسد هوآوی میت ۱۰ در حال آماده شده برای رقابت با گلکسی اس۸، ال‌جی وی ۳۰ و آیفون ۸ اپل می‌باشد.

هوآوی میت ۱۰ در تاریخ ۲۴ مهر به صورت رسمی معرفی خواهد شد.



وابسته

امتیازات

0 ( 0 نظر)
برای نظر گذاشتن نیازمند لاگین به سایت هستید.