طراحی سایت

دسته‌بندی مطالب

  • جدیدترین
  • محبوب‌ترین
  • برچسب‌ها

آرشیو مطالب بازاریاب

هم اکنون مشترک خبرنامه شوید

نام

اپل MacOS جدید را معرفی کرد

اپل MacOS جدید را معرفی کرد

در جریان کنفرانس توسعه دهندگان WWDC 2017، اپل نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل مک را با نام macOS Sierra معرفی کرد. البته این نسخه بیشتر یک به‌روزرسانی است تا یک نسخه جدید چرا که اپل اعلام کرده است در یک سال اخیر به بهبود عملکرد macOS Sierra پرداخته است. macoS 10.13 یا «های سیرا»، اواخر سال جاری میلادی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. این نسخه در کنار ویژگی‌های جدید، شامل به‌روزرسانی‌هایی در رابط کاربری و عملکرد است که ما در مقاله‌هایی جداگانه به بررسی این موارد خواهیم پرداخت.


البته تغییرات در نسخه‌ی جدید مک بیشتر مربوط به عملکرد این سیستم‌عامل است. برای مثال بزرگ‌ترین تغییر صورت گرفته استفاده از فایل سیستم اختصاصی اپل است که می‌تواند سرعت این سیستم‌عامل و عملکرد آن را بسیار افزایش دهد. کریگ فدریکی همچنین اعلام کرد که H.265 به استاندارد اصلی نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل مک تبدیل شده و جایگزین H.264 شده است.

مک او‌اس/ mac os

از مهم‌ترین تغییرات در macOS High Sierra باید به پشتیبانی از واقعیت مجازی در این سیستم‌عامل اشاره کرد. سیستم‌عامل جدید مک با موتور گرافیکی Metal 2 همراه شده که نتیجه تلاش اپل در جهت حضور جدی‌تر در بازار کاربران حرفه‌ای و تولید محتوای واقعیت مجازی برای هدست‌ها است. های سیرا اولین نسخه از خانواده مک است که از واقعیت مجازی پشتیبانی می‌کند. در همین راستا اپل با والو همکاری کرده که نتیجه‌ی آن پشتیبانی از SteamVR SDK در این سیستم‌عامل است. SteamVR SDK نرم‌افزاری است که هدست‌های واقعیت مجازی نظیر وایو اچ‌تی‌سی از آن استفاده می‌کنند.

وابسته

امتیازات

0 ( 0 نظر)
برای نظر گذاشتن نیازمند لاگین به سایت هستید.