طراحی سایت

دسته‌بندی مطالب

  • جدیدترین
  • محبوب‌ترین
  • برچسب‌ها

آرشیو مطالب بازاریاب

هم اکنون مشترک خبرنامه شوید

نام

راه‌اندازی روبات جدید تلگرامی بازاریاب

راه‌اندازی روبات جدید تلگرامی بازاریاب

شبکه تجاری بازاریاب، برای جلب خریداران محصولات فروشگاه‌های فعال در مرکز خرید بازاریاب و ارائه اطلاعات کالایی به فروش گذاشته شده در این مرکز خرید اینترنتی روباتی را در شبکه اجتماعی تلگرام طراحی کرده است که به خریداران کالا این امکان را می‌دهد که دوستان خود را به کانال تلگرامی بازاریاب دعوت کرده و از آخرین قیمت‌های بازار کالای ایران مطلع شوند و همچنین در مقابل از بن تخفیف بازاریاب که به صورت خودکار توسط این روبات تلگرامی بن تخفیف خرید دریافت نمایند.

در واقع روبات تلگرامی بازاریاب تلاش می‌کند که خریداران کالا را با خبر کند که دیگر نیازی نیست تنها از یک فروشگاه مشخص خرید کند. بلکه همگان را دعوت می‌کند که قبل از خرید کالای خود را از میان بیش از ۵۰۰ فروشگاه جستجو و مقایسه کنند و بهترین فروشنده و نزدیک‌ترین آن را برای خرید انتخاب کنند.

معرفی امکان افزایش قدرت انتخاب از میان محصولات و خریداران آن با امکانات بی نظیری که بازاریاب در اختیار آن‌ها قرار داده است هدف فعالیت روبات تلگرامی بازاریاب است. این روبات به ازای معرفی هر عضو جدید به کانال اطلاع رسانی کالایی تلگرام، برای سپاسگزاری از ان اعتماد امتیازی به کاربران فعال می‌دهد که می‌توانند آن را به صورت بن تخفیف از روبات دریافت نمایند.

 

برای مشاهده و ارتباط با این روبات می‌ةواند از لینک زیر استفاده نمایید:

 

وابسته

امتیازات

0 ( 0 نظر)
برای نظر گذاشتن نیازمند لاگین به سایت هستید.