طراحی سایت

دسته‌بندی مطالب

  • جدیدترین
  • محبوب‌ترین
  • برچسب‌ها

آرشیو مطالب بازاریاب

هم اکنون مشترک خبرنامه شوید

نام

استقبال بی‌نظیر از غرفه بازاریاب در نمایشگاه الکامپ

استقبال بی‌نظیر از غرفه بازاریاب در نمایشگاه الکامپ

نمایشگاه بین‌المللی الکامپ 2017، یکی از بهترین دوره‌های بیست و سه گانه خود را برگزار کرد! طبق گفته مسئولان برگزاری این نمایشگاه، استقبال مردم از این دوره بسیار بالا بود و با ۷۰ درصد رشد نسبت به دوره قبل، پرمخاطب‌ترین دوره محسوب می‌شود.

شبکه تجاری بازاریاب نیز نخستین محصول خود را، که زیرساختی استراتژیک و منحصر به فرد در حوزه کسب و کارهای اینترنتی است برای نخستین بار در نمایشگاه الکامپ 2017 تهران معرفی کرد. «بازاریاب» با محصولی به نام «وب مارک» تنها مرکز خرید و پاساژ مجازی اینترنتی واقعی کشور را به جامعه اقتصادی و جامعه ایرانی معرفی کرد! محصولی که به دلیل روش عملکرد و تعامل و فنی، هیچ نمونه مشابه ایرانی و حتی خارجی نداشته و به عنوان یک ابزار بی‌نظیر در اختیار کسب و کارهای خرد و کلان قرار داده شده است.

بازاریاب با معرفی «وب مارک» برای نخستین بار در جهان سبک و روش طراحی وب‌سایت‌های فروشگاهی را به طور کامل تغییر داده است به طوری که گاه متخصصان این کار از چگونگی انجام آن شگفت‌زده می‌شوند. بازاریاب به عنوان یک زیرساخت وارد عرصه تجارت آنلاین کشور شده است و صرفا به ارائه خدمات مشاوره و بازاریابی کسب و کارها و محلی برای عرضه مستقیم محصولات به خریداران آن‌ها در حوزه تجارت الکترونیک می‌پردازد و به صورت مستقیم کالا یا خدماتی را ارائه نمی‌کند، بلکه فروشگاه‌ها، شرکت‌های تولیدی، وارداتی و پخش می‌توانند با استفاده از فناوری وب‌مارک طی چند دقیقه پورتال سازمانی و شرکتی خود را با قابلیت‌های بی‌نظیر یک CMS (سامانه مدیریت محتوا) پر قدرت همراه با پیشرفته‌ترین فروشگاه اینترنتی که نیازی به ورود اطلاعات کالا توسط کاربران خود ندارد، کسب و کار خود را از حالت سنتی به آنلاین تغییر دهند.

در واقع مفهوم مرکز خرید اینترنتی برای نخسین بار در جامعه ایرانی معرفی شد به طوری که بسیاری، بازاریاب را با یک فروشگاه اینترنتی معمولی همچون دیجیکالا یا بامیلو یا سایر بزرگان فروشگاه‌های اینترنتی اشتباه می‌گرفتند. بازاریاب یک فروشگاه اینترنتی نیست. بلکه یک مرکز خرید و بستر خرید و فروش اینترنتی به وسعت ایران است و فروشندگان و کسب و کارهای مختلف از یک مغازه کوچک تا تولید کنندگان و وارد کنندگان بزرگ در این مرکز خرید بدون نیاز به دانش فنی بالا و سرمایه گذاری اقدام به عرضه و فروش مستقیم محصولات خود می‌کنند.

این موضوع با دقت بسیار بالا طراحی و پیاده سازی شده است به طوری که بازاریاب با رویکرد معرفی این مرکز خرید برای خریداران وارد نمایشگاه الکامپ شده بود ولی صدها شرکت و فروشندگان مختلف کوچک و بزرگ در چهار روز نمایشگاه فروشگاه خود را در بازاریاب راه‌اندازی کردند و فعالیت خود را آغاز نمودند!

این استقبال بی‌نظیر سبب شد که توجه برخی مسئولان دولتی، اصناف، بانک‌ها و شرکت‌های سرمایه‌گذاری به این پروژه جلب شود و توانایی‌های بالقوه‌ای که در ماهیت و مفهوم پروژه بازاریاب وجود دارد را درک کنند.

نکته مهم سودی است که بازاریاب به مصرف‌کنندگان و خریداران خود ارائه می‌کند! خریداران کالا و خدمات بدون نیاز به جستجو در موتورهای جستجو که آن‌ها را به سمت انواع سایت‌های مرتبط و غیر مرتبط هدایت می‌کند و و بعضا بسیار وقتگیر است، می‌توانند محصول خود را در بازاریاب جستجو کرده و از میان صدها فروشنده‌ای که تنها طی ۳ ماه و بدون تبلیغات خاصی جذب بازاریاب شده اند، بهترین و نزدیک‌ترین فروشنده برای آن محصول را انتخاب کنند و خرید خود را از فروشنده دلخواه خود بر اساس قیمت، گارانتی، هزینه و زمان حمل، میزان برگشتی، امتیاز سایر کاربران و ... نهایی و ثبت کنند. نکته مهم این جا است که این خرید در وب مارک فروشنده ثبت می‌شود و بازاریاب صرفا به رسالت خود که معرفی و بازاریابی برای خریداران و فروشندگان است می‌پردازد. درواقع بازار یاب برای خریدار به مفهوم جستجو در بازار است.

بازاریاب با شعار حمایت از مصرف‌کننده تلاش می‌کند شرایط خریدی شفاف، امن، آسان و سریع و ارزان را برای کاربران خود فراهم کند. و فروشنده نیز به همین ترتیب فروشی سریع و آسان بدون نیاز به سرمایه و تبلیغات و دانش فنی بالا و اتلاف وقت برای بارگذاری محتوا و هزینه‌های سنگین تبلیغاتی داشته باشند!

بازاریاب به عنوان یک کارآفرین این امکان را به اقشار جامعه می‌دهد تا کسب و کار کوچک خود را در سطح کشور و جهان معرفی کنند و فروش خود را از این طریق تضمین نمایند. بازاریاب تلاش می‌کند تا با تمرکز زدایی از فروشگاه‌های خاص بزرگ اینترنتی که عملا موجب ورشکستگی بسیاری از کسبه سنتی شده اند، به کمک آنها شتافته و برای افزایش توان رقابتی آنها با فروشگاه‌های اینترنتی بزرگ، با معرفی فناوری جدید خود از جامعه اقتصادی کشور حمایت کند و گام‌های نخست پیشرفت و رشد اقتصادی مردم را فراهم آورد. توجه داشته باشید که امروزه کسب و کارهایی که در بستر اینترنت نیستند، شاید دیگر فردا وجود نداشته باشند!

 

 

وابسته

امتیازات

10.00 ( 1 نظر)
برای نظر گذاشتن نیازمند لاگین به سایت هستید.